اخبار فوری| قرعه کشی|فوری: اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو | اسامی برندگان

فوری: اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو | اسامی برندگان

نتایج قرعه کشی مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو و همچنین مرحله دوم فروش فوق العاده ویژه مادران که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده بود، امروز اعلام می شود.

فوری: اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو | اسامی برندگان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود. قرعه کشی ایران خودرو برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. قرعه کشی ایران خودرو برای سه محصول به زودی انجام می شود. قرعه کشی ایران خودرو با نظارت نهادی مختلف انجام می شود. قرعه کشی ایران خودرو در این سری بسیار متفاوت است.

قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو و همچنین فروش فوق العاده ویژه مادران از سه شنبه هفته گذشته (17 اسفند) تا روز پنجشبه با عرضه سه محصول برگزار شد. در این مرحله سه خودروی پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده بود.

بر اساس آمارهای اعلامی تا روز دوم ثبت نام حدود 3 میلیون نفر در این مرحله ثبت نام کرده بودند.

در طرح فروش ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم به بعدشان از 19 آبان ماه 1400 باشد، فراهم شده بود.

قرعه کشی این مرحله از فروش فوری امروز ساعت 10 صبح برگزار و نتایج مربوط به فروش فوق العاده تا بعد از ظهر امروز بر روی سایت فروش فوری ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج فروش فوری ویژه مادران پس از انجام استعلام های لازم بر روی سایت فروش اعلام می شود

 پول کمتر، ماشین بهتر

نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت‌های معتبرمی‌تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU ۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF ۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش (اسفند 1400):
خودرو
کل شرکت کنندگان
ظرفیت
شانس برنده شدن
دنا پلاس توربو اتوماتیک
دنا پلاس توربو اتوماتیک
91.903 3000 1 به 30
دنا توربو دستی
دنا توربو دستی
55.211 1100 1 به 50
207 دستی پانوراما
207 دستی پانوراما
518.807 1500 1 به 345
رانا پلاس
رانا پلاس
41.453 500 1 به 82
رانا پلاس پانوراما
رانا پلاس
66.531 1100 1 به 60
تارا دستی
تارا دستی
46.757 1000 1 به 46
تارا اتوماتیک
تارا اتوماتیک
71.380 4000 1 به 17
سورن پلاس
سورن پلاس
140.632 2800 1 به 50

در بازار چند؟

 حال سوال اینجاست که قیمت در پیش فروش ایران خودرو با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

راناپلاس

این خودرو یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو قرار دارد.

قیمت مصوب راناپلاس در این طرح ۲۱۲ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۷۰ میلیون تومان است.

سورن پلاس

یکی از خودروهای موجود در فهرست فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو، سورن پلاس است.

قیمت کارخانه‌ای سورن پلاس، ۲۴۰ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۳۰۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو، از امکان خرید پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در آبان، ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۷۱ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

پارس TU۵

یکی از خودروهای موجود در طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو، پارس پلاس TU۵ است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۱۷۱ میلیون و ۴۲۳ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۳۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس سال

یکی دیگر از خودروهایی که نام آن در فهرست فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو دیده می‌شود، پارس سال است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۱۶۴ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۸۱ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

این خودرو نیز یکی از گزینه‌هایی است که در طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو عرضه می‌شود.

قیمت مصوب راناپلاس در این طرح ۱۴۹ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۷۱ میلیون تومان است.

تارا دستی

این خودرو نیز در فهرست فروش فوق‌العاده هفت محصول ایران خودرو قرار دارد.

قیمت مصوب تارا دستی ۲۹۰ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۴۱۰ میلیون تومان است.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد.

این تفاوت در مورد راناپلاس حدود ۵۸ و در مورد سورن پلاس ۶۴ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در بازار حدود ۱۳۸ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.

اختلاف قیمت در مورد پارس TU۵ به حدود ۱۶۹ و در مورد پارس سال به ۱۱۷ میلیون تومان می‌رسد.

این تفاوت در مورد تارا دستی حدود ۱۲۰ میلیون تومان است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • ناشناس

    از همان صبح اول وقت ساعت ۱۰ در سیستم زده ظرفیت تکمیل است
    امکان دسترسی انجام نشده

  • رضا رحمانی

    سلام چطور با سرمایه می توان موفق شد کمگم کنید لطفا گرفتارم به خدا

  • سیامک

    سلام . محصول ایران خودرو فقط هایما هست !!!!؟؟؟؟؟ از اول سال تا امروز هیچکدام دیگر از محصولات مثل سمند و ۲۰۶و ۴۰۵ و ۲۰۶ صندوقدار و .... عرضه نکرده !!!! و خداروشکر مثل بقیه چیزها کسی هم نیست که رسیدگی کنه !!!!