بنزین| قیمت بنزین| سهمیه بنزین

خبر مهم درباره سهمیه بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات سهمیه ویژه بنزین گفت: با توجه به اعلام این خبر از سوی وزیر نفت، این سهمیه بی‌شک اختصاص می‌یابد و هر زمان که مقدار آن اعلام و ابلاغ شود، این شرکت سهمیه ویژه را در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد کرد.

خبر مهم درباره سهمیه بنزین
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

کرامت ویس‌کرمی گفت: کل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور از شامگاه سه‌شنبه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و امکان عرضه بنزین و نفت گاز سهمیه‌ای در همه جایگاه‌های کشور فراهم‌شده است.

وی افزود: با توجه به قطع ارتباط سیستم ارتباطی جایگاه‌های عرضه سوخت با سامانه دیسپچینگ مرکزی، نیاز بود در این عملیات چندروزه به‌صورت تک‌به‌تک به همه جایگاه‌ها مراجعه و به‌منظور اتصال ارتباط نازل‌ها با دفتر جایگاه و پس‌ازآن ارتباط دفتر جایگاه با ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نرم‌افزار در جایگاه‌ها  نصب می‌شد که این کار نیازمند مراجعه گروه‌های مختلف عملیاتی به‌صورت تک‌به‌تک به جایگاه‌های عرضه بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر متوقف نشدن سوخت‌رسانی در کشور حین اجرای این عملیات تصریح کرد: حدود ۴۵۰ گروه عملیاتی باکار شبانه‌روزی و همکاری گروهی و بی‌وقفه در شیفت‌های مختلف کاری، این عملیات را در ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور انجام دادند.

ویس‌کرمی افزود: در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز گروه فنی و عملیاتی سامانه هوشمند سوخت و همه همکاران به‌صورت شبانه‌روزی فعال بودند و ارتباط با مناطق را برقرار می‌کردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری ۴۰ هزار نفر از کارکنان و مالکان جایگاه‌ها که در این عملیات به‌صورت مستقیم درگیر بودند، گفت: در  این عملیات شبانه‌روزی، از خدمات نیروهای متخصص شرکت‌های ملی گاز ایران، ملی نفت ایران و ملی صنایع پتروشیمی استفاده کردیم که از زحمات همه این عزیزان نیز قدردانی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جزئیات سهمیه ویژه اعلام‌شده گفت: با توجه به اعلام این خبر از سوی وزیر محترم نفت، این سهمیه بی‌شک اختصاص می‌یابد و هر زمان که مقدار آن اعلام و ابلاغ شود، این شرکت سهمیه ویژه را در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد کرد.

ویس‌کرمی درباره بررسی دلایل قطع سامانه هوشمند سوخت در کشور در هفته نخست آبان ماه گفت: دلایل این اختلال در حال بررسی است و نتایج آن از سوی نهادهای ذی‌ربط اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از صبوری هم‌وطنان در زمان قطعی سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: اگر همراهی و همدلی مردم نبود، بی‌شک نمی‌توانستیم عملیاتی به این وسعت را در این مدت‌زمان به سرانجام رسانیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید