7 سایت فروش تور ارزان قیمت اروپا + لیست قیمت به تومان

اروپا یکی از مقاصد بسیار عالی برای گذراندن تعطیلاتی شاد و مفرح است. این قاره بزرگ مملو از کشورهای شگفت‌انگیز و دیدنی است که هر کدام جاذبه‌های توریستی فوق العاده‌ای برای مسافران خود در بر دارند‌. در حال حاضر آژانس‌‌های هواپیمایی بسیاری در سطح کشور فعالیت دارند که به فروش تور اروپا می‌پردازند. کافی است وارد سایت آنها شده و بعد از مقایسه قیمت‌ها و خدمات هر یک ارزانترین تور اروپا را انتخاب کنید. در این مقاله نیز قصد داریم ۷ سایت فروش تور ارزان قیمت اروپا به همراه خدماتی که در این حوزه ارائه می‌دهند را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

7 سایت فروش تور ارزان قیمت اروپا + لیست قیمت به تومان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

1. آیشم برگزار کننده مستقیم تورهای گردشگری اروپا

آیشم یکی از بهترین آژانس‌های هواپیمایی کشور است که خدمات گسترده‌ای در حوزه برگزاری انواع تورهای گردشگری اروپا ارائه می‌‌دهد. برای خرید تور ارزان اروپا ویزای شینگن می‌‌توانید به سایت این آژانس مسافرتی مراجعه کنید. در ورود به سایت این مجموعه با پکیجی از انواع تورهای گردشگری اروپا با خدمات و آفرهای ویژه روبرو خواهید شد که می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین تورها را به مقاصد جذاب اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و… انتخاب کنید. درج قیمت کلیه تورهای اروپایی از جمله قیمت تور ایتالیا به تومان به شما کمک می‌‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین تور مسافرتی خود را خریداری کنید.

در ادامه به بخشی از خدمات آژانس هواپیمایی آیشم در خصوص برگزاری تور اروپا ۱۴۰۲ اشاره می‌‌کنیم.

  • امکان انتخاب انواع هتل‌های لوکس و ارزان‌تر به همراه صبحانه
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی
  • مشاوره در خصوص ویزای توریستی شینگن
  • برگزاری جلسات دوستانه همراه با تورلیدر با تجربه و حرفه‌ای
  • ارائه بلیط پرواز رفت و برگشت
  • ترانسفر ویژه با بهترین اتوبوس‌های مجهز
  • همراهی مترجم در کلیه تورها
  • و…

برای اطلاع از قیمت تور فرانسه به تومان و دیگر تورهای اروپایی می‌توانید هم اکنون به سایت آژانس هواپیمایی آیشم مراجعه کنید. سیستم رزرواسیون عالی و به روز این آژانس مسافرتی امکان خرید آسان تور اروپا را برای شما فراهم کرده است.

 

6

2. علی بابا بزرگترین سامانه فروش بلیط هواپیما

علی بابا از معروف‌ ترین سایت های فروش تور اروپا است که خدمات قابل توجهی را در خصوص رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت و… ارائه می‌‌دهد. با خرید تور اروپا از این سامانه جای نگرانی برای مواردی از جمله بیمه مسافرتی، ویزای شینگن، اقامتگاه و… وجود ندارد. با توجه به اینکه خدمات تور اروپا بسیار متنوع بوده، لازم است قبل از خرید و رزرو تور حتماً خدمات هر یک را به دقت بررسی کرده و سپس انتخاب خود را انجام دهید. با مراجعه به سایت مسافرتی علی بابا می‌‌توانید از قیمت کلیه تورهای اروپا به تومان مطلع شده و مناسب‌ترین تور را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.

3. فروش انواع تور اروپا در سایت الی گشت

الی گشت از دیگر آژانس‌های مسافرتی معتبر در کشور است که برای خرید انواع تور ارزان قیمت اروپا می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. این سایت گردشگری امکان رزرو انواع تورهای مسافرتی اروپا را با ارزان‌ترین قیمت برای شما فراهم ساخته است. فروش تور لحظه آخری اروپا و بلیط هواپیما چارتر از جمله خدمات سایت الی گشت به شمار می‌آید که با توجه به آن می‌ توانید تورهای ارزان قیمت اروپایی را خریداری کنید.

4. پکیج تورهای اروپایی با آژانس هواپیمایی الفبای سفر

آژانس هواپیمایی الفبای سفر از جمله آژانس‌های معتبر فروش تور اروپا در کشور است که خدمات وسیعی در حوزه سفرهای اروپایی ارزان قیمت را در قالب پکیج‌ ارائه می‌دهد. بر همین اساس شما می‌توانید با خیال راحت به انتخاب هر یک از پکیج تورهای اروپایی درج شده در سایت این مجموعه بپردازید. کلیه پکیج‌ها شامل خدماتی از جمله ارائه بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت، هتل و اقامتگاه در کشور مقصد، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و … است. با ورود به سایت الفبای سفر می‌توانید قیمت هر یک از پکیج‌ها به همراه امکانات و خدمات ارائه شده را مشاهده کنید.

5. تورهای ترکیبی اروپا همراه با آژانس مسافرتی مهر پرواز

مجموعه هواپیمایی مهر پرواز از دیگر سامانه‌های فروش بلیط هواپیما و برگزار کننده انواع تورهای اروپایی در سطح کشور است. با مراجعه به سایت این آژانس شما می‌توانید از تورهای ترکیبی اروپا، تورهای لحظه آخری و… همراه با درج قیمت مطلع شده و در صورت امکان آنها را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت تورهای لحظه آخری اروپا بر اساس نوع هتل، ایرلاین و امکاناتی که ارائه می‌شود متغیر خواهد بود. برای انتخاب تور محبوب‌ترین کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اتریش، آلمان، مجارستان، اسپانیا و… با قیمت مناسب و ارزان می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

7

6. فروش تور اروپا در شرکت سفیران گشت امروز

شرکت سفیران گشت امروز از جمله آژانس‌های مسافرتی فعال در زمینه اجرا و فروش تور اروپا با قیمت ارزان و خدمات متنوع محسوب می‌‌شود. این مجموعه که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده، تاکنون توانسته است انواع تورهای اروپا را در پکیج‌ های مختلف به بهترین وجه ممکن برگزار نماید. با ورود به سایت این شرکت انواع تورهای مسافرتی اروپا را با قیمت‌های ارزان و به صرفه مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این آژانس مسافرتی دیگر نگران اخذ ویزا شینگن، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل کشور مقصد و… نخواهید بود. کلیه تورهای اروپا ارزان قیمت همراه با لیستی از خدمات و امکانات مربوط به هر یک را می‌توانید در سایت این مجموعه مشاهده و در صورت لزوم خریداری کنید.

7. آژانس گردشگری ژیوار ارائه‌دهنده متنوع‌ترین تورهای اروپایی

آژانس هواپیمایی ژیوار سفیر نوین از معدود آژانس‌های گردشگری است که توانسته در خصوص ارائه تورهای اروپایی ارزان قیمت خدمات گسترده‌ای ارائه دهد. این مجموعه مسافرتی برگزار کننده تورهای متعدد به ۹ کشور اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، سوئیس و… است. برای مشاهده قیمت انواع تورهای اروپایی به صورت ترکیبی، خانوادگی، انفرادی و… می‌توانید هم اکنون به سایت گردشگری ژیوار مراجعه کنید. از دیگر خدمات این آژانس هواپیمایی مشاوره در زمینه گرفتن ویزای شینگن است که برای استفاده از تورهای اروپایی نیاز به اخذ این ویزا خواهد بود.

سخن پایانی

اروپا از قاره‌های بسیار سرسبز و در عین حال مملو از جاذبه‌ های گردشگری متنوع و هیجان انگیز است. از این رو بسیاری از توریست‌ها در اقصی نقاط دنیا از جمله ایران ترجیح می‌دهند تعطیلات خود در اروپا بگذرانند. یکی از به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های سفر به اروپا خرید تور اروپا ارزان قیمت از سایت آژانس‌ های مسافرتی معتبر است. بر همین اساس در این مقاله به معرفی ۷ سایت برتر در زمینه فروش تور اروپا پرداختیم تا راهنمای مناسبی برای علاقه مندان به سفرهای اروپایی باشد. شما می‌توانید برای مشاهده تورهای اروپایی و مشاهده لیست قیمت هر یک به تومان به سایت‌ های معرفی شده مراجعه کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید