خرید مواد شیمیایی از اکسیزان به صورت پروفرمایی

خرید مواد شیمیایی از اکسیزان به صورت پروفرمایی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

شرکت اکسیزان با داشتن شرکای تجاری بسیار معتبر در امارات، چین و کره جنوبی در زمینه واردات و فروش پروفرمایی، طیف گسترده ای از محصولات از جمله مواد اولیه رنگ و رزین، مواد اولیه پلی اورتان و نیز دیگر مواد مصرفی مورد نیاز تولیدکنندگان و صنایع مختلف بصورت پروفرمایی به کشور وارد می‌کند. اکسیزان فروشگاه مواد شیمیایی در تهران آماده تامین مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع مختلف می‌باشد.

فروش پروفرمایی انواع مواد اولیه رنگ و رزین

انواع هاردنر ایزوسیانات

انواع ایزوسیانات شامل: دزمادور، کرونیت و آکیانگ کره جنوبی

هاردنر اپوکسی تتا

هاردنر اپوکسی تتا TETA تولید شده به وسیله شرکت توسو TOSOH ژاپن عمدتا در تولید مواد افزودنی روغن، ترکیبات افزودنی به سوخت و عوامل اپوکسی استفاده می‌شود.

بوتیل دی گلایکول

بوتیل دی گلایکول یا BDG یکی از حلال های وارداتی است که مایعی شفاف، بی رنگ و با بوی ملایم اتری مانند است. این حلال دارای فراریت پایین و نقطه جوش بالا است.

تراهیدروفوران (THF)

یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی (CH2)4O است ؛ مایعی بیرنگ که با آب قابل امتزاج است و در دما و فشار استاندارد دارای ویسکوزیته پایینی می‌باشد . ترکیبی هتروسیکل است که اتری قطبی بوده و به عنوان حلال آلی قطبی معمولاً استفاده می‌شود ، اگرچه به عنوان آغازگر در پلیمرها هم استفاده می‌شود.

متوکسی پروپیل استات (PMA)

کاربردهای مختلف و وسیعی برای متوکسی پروپیل استات وجود دارد. مهم‌ترین کاربرد این ماده، استفاده به عنوان یک حلال در صنعت رنگ و پوشش است؛ زیرا PMA قدرت حلالیت خیلی خوبی برای بسیاری از رزین‌ها و رنگ‌ها دارد.

رزین اپوکسی

رزین های اپوکسی شرکت جانا و کومهو از دیگر محصولات ما بصورت پروفرمایی می باشد.

نرمال بوتانول

نرمال بوتانول یک الکل ساده است که در شرایط محیطی مایعی بی رنگ بوده و حلالیت پایینی در آب دارد. این ماده کاربرد فراوانی به عنوان حلال دارد و علاوه بر آن در تولید مواد شیمیایی مختلف نیز از آن استفاده می شود.

VeoVa 10

ماده شیمیایی VeoVa 10 تولید شرکت هگزیون، به عنوان مونومر اصلاح‌کننده در تولید مونومر‌های لاتکس مبتنی بر وینیل استات، استفاده می‌شود. این ماده معمولا در وینیل استات و پلیمرهای اکریلیک به کار برده می‌شود

ایزو بوتانول

ایزوبوتانول، یک ترکیب آلی در دسته ترکیبات الکلی یک عاملی قرار می گیرد و در صنایع شیمیایی، رنگ، رزین و تولید انواع حلال ها کاربردهای زیادی دارد.

سیکلوهگزانون

یک ترکیب شیمیایی با شکل ظاهری مایعی شفاف، بی رنگ (به مرور زمان به زرد کم رنگ تبدیل می شود) با بوی شبیه استون و نعناع است که کاربرد زیادی در صنعت رنگ، رزین و چسب دارد.

دو اتیل هگزانول

دو اتیل هگزانول یک مایع قابل اشتعال است، که در تماس با اکسید کننده قوی ممکن است باعث آتش سوزی شود. شکل ظاهری این ترکیب، مایع شفاف بی رنگ از خانواده الکل ها است که تقریبا در آب نامحلول است، اما در اکثر حلال های آبی به خوبی حل می شود.

بوتیل اکریلات

بوتیل اکریلات مایعی بی رنگ که در الکل، اتر و حلال های آلی به خوبی حل می شود و در ساخت رنگ های اکریلیکی، جوهر، چسب و تهیه رزین های پایه آب به کار می رود.

اتیل اکریلات

اتیل آکریلات مایع بی رنگ است ، کمی محلول در آب ، الکل ، دی اتیل اتر است. این ماده به عنوان مونومر از مواد مصنوعی مولکولی بالا استفاده می شود.

رزین آکریلیک

رزین آکریلیک از جمله موادی است که در پوشش های صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

خمیر آلومینیوم

بیشترین کاربردی که از خمیر آلومینیوم می‌شود در صنایع پوششی و رنگ است.

استایرن مونومر

این ماده یک مایع روغنی شفاف ، بی رنگ تا زرد و دارای بوی شیرین است که از آن برای ساختن پلاستیک ، رنگ ، لاستیک های مصنوعی ، پوشش های محافظ و رزین ها استفاده می شود.

دی اکسید تیتانیوم

دی اکسید تیتانیوم اکسیدی معدنی است و به سه شکل بروکیت، آناتاز و روتیل موجود می باشد که در ساخت رنگ به عنوان پیگمنت استفاده می شود.

رنگدانه یا پیگمنت

پیگمنت یا رنگدانه نوعی ماده پودری سفید، سیاه یا رنگی است که در محیط هایی مانند آب یا روغن نامحلول است. پیگمنت های رنگی در تولید بسیاری از صنایع برای تولید محصولاتی مانند رنگ ها، روکش ها و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید رنگدانه یا پیگمنت چیست؟ آشنایی با انواع پیگمنت و خواص آن

فروش پروفرمایی انواع انواع ایزوسیانات

فروش پروفرمایی انواع انواع ایزوسیانات در اکسیزان

ایزوسیانات PM200 شرکت وانهوا

ایزوسیانات PM200 دارای کاربردهای زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله تولید فوم‌های سخت، فوم‌های دارای اثر حافظه، چسب‌ها، رنگ‌ها، قطعات خودرو و فوم چوب می‌باشد.

ایزوسیانات M200 شرکت کومهو

ایزوسیانات M200 شرکت کومهو دارای کاربردهای زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله تولید فوم‌های سخت، فوم‌های دارای اثر حافظه، چسب‌ها و رنگ‌ها می‌باشد. کاربرد اصلی کومهو ایزوسیانات در صنعت تولید فوم‌ پلی‌اورتان است. به طوری که بیشترین درصد تولید این ماده در این صنعت استفاده می‌شود. کومهو ایزوسیانات در ساخت فوم‌های پلی اورتان نقشی کلیدی دارد.

ایزوسیانات MDI 100 شرکت وانهوا

از مهمترین کاربردهای ایزوسیانات MDI 100 می‌توان به تولید چسب‌های صنعتی، الاستومرها و تولید فوم های سخت اشاره کرد.

ایزوسیانات MDI 50 شرکت وانهوا

ایزوسیانات Wannate MDI 50 F نوعی ایزوسیانات است که به عنوان ماده اولیه در تولید پلی اورتان استفاده می شود.

تامین مواد شیمیایی از اکسیزان

تامین مواد شیمیایی از اکسیزان

اکسیزان Oxizan درزمینه تامین مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز در صنایع رنگ و رزین، صنعت فوم و پلی اورتان، صنایع لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد شوینده و بهداشتی، صنایع چسب سازی، مواد اولیه روغن ها و روانکارهای صنعتی و همچنین مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی فعالیت دارد. ما در این شرکت با همکاری شرکایی در اروپا، امارات متحده عربی، هند، کره جنوبی و چین ، شبکه ای قوی از تولید کنندگان قابل اعتماد ایجاد کرده ایم و آماده تامین مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت شما هستیم.

جهت استعلام قیمت و خرید مواد شیمیایی از اکسیزان با کارشناسان اکسیزان در تماس باشید:

  • مراجعه به سایت خرید مواد شیمیایی : www.oxizan.com

  • ارتباط از طریق ایمیل: sales@oxizan.com

  • تماس تلفنی: 46131798

  • تماس از طریق موبایل: 09022602200

 

دیدگاه خود را ارسال کنید