افزایش فروش با صادرات به ترکیه

افزایش فروش با صادرات به ترکیه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

واردات و صادرات به ترکیه برای ایران مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت، کشور ترکیه از جنبه های مختلفی توانسته اقتصاد خود را رونق دهد ولی با این وجود تجارت صادرات و واردات از اهمیت بالاتری برخوردار است، ارتباط با این کشور و همکاری در زمینه واردات و صادرات می تواند نتایج خوبی را به عمل آورد. لازم به ذکر است که ترکیه از نظر اقتصادی بسیار کشور قوی ای است و شهرهای مختلف ترکیه هم از نظر سیاسی و هم از نظر تجارت بسیار موقعیت های خوبی دارند، برقراری هر گونه ارتباط اقتصادی و تجاری با هر کدام از شهرهای این کشور به نفع اقتصاد ایران خواهد بود.

 

مزایای تجارت با ترکیه

ترکیه یک کشور بسیار شناخته شده است، در جهان مسائل مربوط به کشور ترکیه بسیار مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد و باید این نکته را بدانید که ترکیه پایه های اقتصادی بسیار قوی دارد و برقراری این ارتباط با کشور با هر کشور دیگری مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت، ایران و ترکیه از نظر جغرافیایی نیز به هم دیگر نزدیک هستند و همین امر یکی از مزایای تجارت با ترکیه به حساب می آید هر چه زمان می گذرد تاجران بیشتری به واردات و صادرات به ترکیه، روی می آورند تا که بتوانند از مزایای موجود در این مسیر استفاده خوبی داشته باشند، ترکیه برای ایران از جنبه دیگری نیز ارزش دارد و آن هم اتصال به کشورهای اروپایی است، تاجران از طریق ارتباط با ترکیه می توانند مسیری جدید برای ارتباط با کشورهای اروپایی به وجود آورند، ترکیه از ایران کالاهای بسیاری را به مرز داخلی خود وارد می کند، کشورهای آسیایی برای واردات کالا بیشتر برای ترکیه اهمیت دارند، ایران به دلیل داشتن متراژ بالا در مرز با ترکیه، انتخاب اصلی و همیشگی ترکیه برای واردات کالا خواهد بود، نزدیک بودن مرزهای دو کشور موجب می شود تا کارهای حمل و نقل سریع تر انجام بگیرد و بسیاری از مسائل و درگیری ها و همچنین دردسر هایی که جابجایی کالاها برای صاحب کالا دارد، رخ ندهد. محموله های مختلفی را می توان از کشور ترکیه وارد کرد، انواع تجهیزات و لوازم الکترونیکی، خدمات مربوط به سوخت های گوناگون، لوازم برقی و حتی لوازم خانگی و بسیاری دیگر از کالاهایی از این قبیل مورد رضایت مردم قرار گرفته اند.

 

ابتدای صادرات به ترکیه

بنابراین باید بدانید شما در ابتدای صادرات به ترکیه بهتر است با این کالاها آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید حجم زیادی از این کالاها را آماده کرده و به ترکیه صادر کنید. در زمینه شناخت هر یک از انواع کالاها شرکت بازرگانی ام تی رویال به شما می تواند مشورت های لازم را ارائه دهد، شما هم می توانید از کارشناسان راهنمایی های لازم را دریافت کنید. شرکت صادرات کالای شما را با دقت و رعایت کردن تمامی نکات به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

 

لیست کالاهای صادراتی به ترکیه

یکی از مهمترین کالاهایی که کشور ترکیه حجم زیادی از آن را درخواست می دهد زعفران می باشد. این کالا را شما می توانید در بسته بندی های متنوع و حجم مختلف برای صادرات به کشور ترکیه آماده سازید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد ارسال این کالا وجود دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که بسته بندی آن را با دقت بسیار زیادی انتخاب نمایید. برخی از آنها که بسته بندی مناسبی ندارند مشتری جذب نمی کنند.

پسته از دیگر کالاهای می می باشد که شما برای صادرات به کشور ترکیه می توانید آن را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این کالا هم بادی در بسته بندی های شیک و صادراتی آماده شود، در غیر این صورت مشتریان جذب خرید آن نمی شوند. بنابراین به این مورد هم دقت زیادی داشته باشید تا بهترین کالا را برای ارسال آماده سازید.

انواع خشکبار در بسته بندی های متنوع که حجم مختلفی هم دارند از دیگر کالاهای صادراتی به کشور ترکیه می باشند. یکی از نکاتی که در این مورد باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است که بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را برای صادرات انتخاب و آماده سازید.

فرش از دیگر کالاهایی می باشد که در لیست کالاهای صادراتی به ترکیه قرار دارد. فرش های ایرانی کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد، هر یک از آنها به واسطه بافت خاص و طراحی ویژه ای که دارند دارای قیمت متنوعی می باشند و شما باید از این مسئله اطلاعات کافی داشته باشید و زمان صادرات هم به مشتری این مسئله را اعلام کنید.

 

خدمات شرکت ام تی رویال

بازرگانان تازه کار در ابتدای کار سوال های متداولی در مورد ترخیص کالا و چگونگی ثبت مجوز گمرکی خواهند داشت که برای موفقیت در این فعالیت باید بتوان تمامی این سوالات را پاسخ داد.صداقت و پشتکار از جمله ویژگی هایی است که یک تیم موفق و معتبر دارای آن است، ام تی رویال از شرکت های معروف و معتبر در زمینه واردات و صادرات کالا است، تخصص و تجربه این شرکت موجب می شود تا فعالیت مربوط به واردات و صادرات کالا با دقت بیشتری انجام بگیرد، دارای شبکه بین المللی است و بسیار مشتری مدار است و رضایت مشتری موجب شده است تا اعتبار شغلی این تیم افزایش زیادی پیدا کند، ارتباط با تیم ام تی رویال چندان دشوار نیست، شما می توانید از مشاوران و متخصصان کاربلد نیز کمک بگیرد و در ارتباط با انتخاب کالا و مسائل مربوط به حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک راهنمایی بگیرد. امیدواریم که این محتوا توانسته باشد به سوالات شما درباره ی واردات و صادرات به ترکیه پاسخ درست دهد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید