معرفی و بررسی خدمات بروکر آمارکتس | AMarkets

بروکر آمارکتس | AMarkets یکی از بروکر های پیشرو در ارائه خدمات فارکس به مشتریان خود می باشد.این بروکر تا کنون به موفقیت های زیادی رسیده است.

معرفی و بررسی خدمات بروکر آمارکتس | AMarkets
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

بررسی خدمات بروکر آمارکتس | Amarkts

 

بروکر آمارکتس Amarkets از سال 2007 با ارایه بهترین خدمات مالی با استانداردهای بالا به معامله گران فارکس ارائه شد. این کارگزار همواره در بازار  فارکس جز، یکی از بروکر های پیشرو  در ارئه خدمات با کیفیت، به بیش از 500000 معامله گر و سرمایه گذار در ابزار فارکس می باشد.

Amarkets با پلتفرم های معاملاتی پیشرفته ای چون: متاتریدر 4، متاتریدر 5، و همچنین با قابلیت پشتیبانی از نماد های مختلف طیف گسترده ای از نمادهای معاملاتی و ابزار های معاملاتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. Amarkets یکی از اعضای کمیسیون مالی است که یک سازمان مستقل حل اختلاف بین معامله گران و ارائه دهندگان خدمات (کارگزاران) است. منافع همه مشتریان AMarkets توسط صندوق جبران خسارت کمیسیون مالی تا سقف 20000 یورو برای هر ادعا بیمه می شود. این کارگزار نیز توسط FSA تحت شماره ثبت 22567 IBC 2015 تنظیم می شود.

امنیت و کیفیت اجرای تراکنش‌ها در بازارها مطابق با استانداردهای Verify My Trade بوده و مورد تایید این سازمان بوده و به صورت ماهانه توسط این سازمان نظارت می‌شود. سرعت اجرای سفارش تجارت Amarkts کمتر از 0.03 ثانیه است، در حالی که میانگین سرعت اجرای معاملات در صنعت معاملات فارکس 0.5 ثانیه برآورد شده است.

برنامه AMarkets همچنین برای تسهیل تراکنش های مشتریان با ارزش طراحی شده است و می توانید آن را از گوگل پلی و اپل استور برای سیستم عامل های اندروید و IOS دانلود کنید.

 

 حساب های معاملاتی AMarkets

Amarkets ارئه دهنده 3 نوع حساب معاملاتی می باشد:

  1. حساب Fixed
  2. حساب استاندارد
  3. حساب ECN

در ادامه به تفضیل مختصر از ویژگی های هر یک از حساب های معاملاتی می پردازیم.

حساب استاندارد:

  1. هر دو حالت اجرای سریع و اجرای بازار
  2. حداقل واریز به سپرده 100 USD یا EUR
  3. اهرم معاملاتی را می توان به 1:3000 ارتقا داد
  4. حداقل حجم سفارش 0.01
  5. اسپرد شناور از 1.3 پیپ
  6. کمیسیون 0
  7. stop out: 20%

 

حساب هایFixed:

  1. هر دو حالت اجرای سریع و اجرای بازار
  2. حداقل واریز به سپرده 100 USD یا EUR
  3. اهرم معاملاتی را می توان به 1:3000 ارتقا داد
  4. حداقل حجم سفارش 0.01
  5. اسپرد ثابت 3 پیپ
  6. کمیسیون 0
  7. stop out: 20%

 

حساب های ECN:

  1. در حالت اجرای بازار
  2. حداقل واریز به سپرده 200 USD یا EUR
  3. اهرم معاملاتی را می توان به 1:3000 ارتقا داد
  4. حداقل حجم سفارش 0.01
  5. اسپرد شناور 0 پیپ
  6. کمیسیون 2.5 دلار یا یورو در هر لات
  7. stop out: 40%

همچنین «حساب اسلامی» یا بدون سوآپ نیز برای کشور های اسلامی در نظر گرفته شده است. حساب‌های اسلامی شامل کارمزد سوآپ نمی‌شود، به عبارت ساده‌تر، این حساب‌ها بدون سوآپ عمل می‌کنند تا معاملات را به روز معاملاتی بعدی منتقل کنند.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر در مورد این بروکر محبوب وارد لینک زیر شوید: https://bource-academic.com/amarkets

 

اطلاعات فوق در زمان نگارش مقاله تدوین شده است و ممکن است در این زمان که در حال مطالعه مقاله هستید اندکی تفاوت داشته باشد.

 

سپرده گذاری و برداشت در Amarkets

واریز و برداشت به صورت آنی و بدون کارمزد با ارزهای مختلف مانند: دلار، یورو، روبل و ارزهای دیجیتال مانند: بیت کوین و غیره انجام می شود.

واریز و برداشت از طریق تمامی کیف پول های الکترونیکی اعم از وب مانی و پرفکت مانی و همچنین واریز و برداشت واقعی در بازار ها با سرعت بالا امکان پذیر است.

 با این حال توصیه می کنم به مقاله "پرفکت مانی چیست؟ آموزش جامع استفاده از پرفکت مانی در بورس آکادمیک" مراجعه کنید تا بتوانید با استفاده از اطلاعاتی که در این بخش وجود دارد آموزش رو شروع کنید.

 

برنامه بونوس های معاملاتی و طرح های تشویقی آمارکتس

مشوق ها و بونوس های معاملاتی Amarkets باعث محبوبیت بیشتر این کارگزار در بین معامله گران بازار مالی شده است. از جمله این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

 

برنامه وفاداری

یکی از طرح های منحصر به فرد کارگزار AMarkets، طرح وفاداری آن است. همه شرکت‌کنندگان در برنامه وفاداری AMarkets می‌توانند تا 17 دلار به ازای هر لات دریافت کنند.

این طرح به معامله گران کمک می کند تا بخشی از اسپرد پرداخت شده برای معاملات را به صورت بازگشت نقدی قابل معامله به حساب خود بازگردانند.

این برنامه دارای 5 سطح است و با هر بار گذراندن، به مقدار بازگشت نقدی که دریافت می کنید اضافه می شود.

برای گذراندن هر مرحله باید به حداقل حجم معاملات ماهیانه 5 لات برسید.

فقط حساب‌های استاندارد و ثابتی که روی پلتفرم MT4 اجرا می‌شوند می‌توانند در طرح وفاداری شرکت کنند.

بازگشت نقدی هر روز پس از بسته شدن هر معامله به عنوان یک جایزه قابل معامله به حساب معاملاتی اضافه می شود.

 

پاداش بورس کارگزار

با تغییر کارگزار خود به آمارکتس، از 15٪ پاداش معاملاتی دریافت کنید.

 

پاداش سپرده

به ازای هر سپرده Amarkets تا 100% پاداش قابل معامله دریافت خواهید کرد.

در ادامه توصیه می شود برای مشاهده بونوس های معاملاتی بروکر آمارکتس و سایر بروکر ها به مقاله "بونوس های بروکر فارکس در بورس آکادمیک" مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

آموزش نحوه ثبت نام در بروکر AMarkets 

در ادامه معرفی بروکر آمارکتس نحوه ثبت نام و احراز هویت را به شما معرفی می کنم. همچنین شما مخاطبین عزیز رسانه بازار بورس می توانید فیلم آموزشی این قسمت را از طریق وب سایت آموزشی بورس آکادمیک مشاهده نمایید.

 

سایت بورس آکادمیک یک سایت مرجع برای آموزش و یادگیری مفاهیم مرتبط با بازار های مالی از جمله بازار فارکس، ارز دیجیتال، و بورس و اوراق بهادر است. که با مراجعه به این سایت شما میتوانید به منابع مفید و ارزشمندی دسترسی داشته باشید. در این سایت به کمک مطالب و دوره های آموزشی کاربردی که وجود دارد، میتوانید به بسیاری از سوالات خود پاسخ دهید برای شروع کلمه "بورس آکادمیک" را در گوگل سرچ کنید و وارد لینک اول شوید. با ما همراه باشید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید