7 کتاب طلایی برای ترید که با خواندن این کتاب ها میلیاردر می شوید!

اگر تا کنون در ذهنتان این سوال بوده که با چه کتاب هایی می توانید از ترید کردن پول در بیاورید یا به احتمال زیاد دنبال بهترین کتاب ها برای آموزش ترید هستید اینجا به شما 7 کتاب تخصصی که یادگیری ترید رو برای شما اُسان می کند رو معرفی کردم.

7 کتاب طلایی برای ترید که با خواندن این کتاب ها میلیاردر می شوید!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

اگر تا کنون در ذهنتان این سوال بوده که با چه کتاب هایی می توانید از ترید کردن پول در بیاورید یا به احتمال زیاد دنبال بهترین کتاب ها برای آموزش ترید  هستید اینجا به شما 7 کتاب تخصصی که یادگیری ترید رو برای شما اُسان می کند رو معرفی کردم.

 

معرفی و دانلود کتاب معامله گر پرایس اکشن

درباره‌ی کتاب معامله گر پرایس اکشن احتمالاً شما هم در معرض تبلیغات آموزش بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اید. اگر یکی از آن‌ها را امتحان کرده باشید، شاید بعد از پایان دوره فکر کنید که دیگر دوران سختی به پایان رسیده و قرار است از فردا پول‌دار شوید! اما سیلی واقعیت سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. سودجویان زیادی در این بازار فعالیت می‌کنند که شما را با وعده‌های دروغین فریب می‌دهند. لنس بگز (Lance Beggs) با نوشتن کتاب معامله‌‌گر پرایس اکشن (YTC price action trader)، می‌خواسته حقایق تلخ بازار را به شما نشان دهد. درک نادرست از محیط بازار و واقعیت معاملات عامل مهمی‌ست که باعث سردرگمی خیلی از افراد شده است. شاید شما اینترنت را زیر و رو کرده و سیستم‌های زیادی را برای ترید یا معامله پیدا نموده باشید. اما در نهایت این سیستم‌ها نتایج پایداری ندارند؛ زیرا واقعیت را در نظر نگرفته‌اند. نکته‌ی اصلی لنس بگز در کتاب معامله‌گر پرایس اکشن همین است: با صرف خواندن کتاب و شرکت در دوره‌های آموزشی نمی‌توانید معامله کردن در بازارهای مالی را یاد بگیرید. در این کتاب تئوری‌های اساسی بازارها توضیح داده می‌شود؛ اما یادگیری واقعی درست در زمانی رخ می‌دهد که در محیط بازار قرار می‌گیرید. لنس بگز تمام این تئوری‌ها را به‌صورت خودآموز و با آزمون و خطا یاد گرفته تا به این‌جا برسد. او تمام اطلاعاتی را که در طی این سال‌ها یاد گرفته است، ترکیب و تفسیر کرده و آن را در اختیار خوانندگان گذاشته است. او تأکید می‌کند که کتاب معامله‌گر پرایس اکشن برای افراد تازه‌کار نوشته‌ نشده است. کتاب معامله‌گر پرایس اکشن چندین بخش دارد که به خواننده در کشف واقعیت بازارها کمک می‌کند. در بخش اول مقدمات بحث آموزش داده می‌شود و در بخش دوم،‌ واقعیت‌های بازارهای معاملاتی، حرکت قیمت،‌ نحوه‌ی مشاهده‌ی بازارها، علت ضرر کردن معامله‌گران و ناکارآمدی سیستم‌های دیگر بررسی می‌شود. قسمت بعدی این بخش برای کسانی است که می‌خواهند در مورد عملکرد قیمت در بازار،‌ قیمت‌های آتی و نمودارهای شمعی بدانند. لنس بگز در بخش سوم کتاب معامله‌گر پرایس اکشن به مباحثی مانند کسب سود در بازار، شناسایی و اجرای فرصت‌های معاملاتی، اجرای استراتژی تایم‌فریم در فارکس و e-mini و دیگر بازارهای مالی می‌پردازد. یکی از نکات جالب در این کتاب مثال‌های معاملاتی است. نویسندگان کتاب‌های دیگر بهترین نمونه‌ها را برای شما می‌آورند؛ اما لنس بگز سعی می‌کند فرصت‌های معاملاتی مختلف را به شما نشان دهد تا از هر کدام درس بگیرید. کسانی که به مدیریت پول،‌ بقای مالی شخصی و تنظیم پلتفرم معاملاتی علاقه دارند، از خواندن بخش چهارم لذت خواهند برد. بخش پنجم به روند‌های تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای و سودآور اختصاص دارد. در این بخش فرایند یادگیری، اصول، ابزارها و تکنیک‌های موردنیاز برای پیشرفت را خواهید آموخت که در هیچ کتاب دیگری نخواهید دید. بخش ششم هم خلاصه‌ای است از مفاهیم اصلی کتاب معامله‌گر پرایس اکشن. گفتنی است که علیرضا کشاورز باحقیقت و مهسا صفری این کتاب را ترجمه کرده‌اند و انتشارات نبض دانش آن را با همکاری انتشارات آبدوس به چاپ رسانده‌ است. (حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf کتاب معامله گر پرایس اکشن اثر لنس بگز انتشارات کاسپین دانش کتاب معامله گر پرایس اکشن لنس بگز دانلود رایگان کتاب معامله گر پرایس اکشن لنس بگز دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه حسن رضایی کتاب پرایس اکشن ال بروکز

 

دانلود کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد بورس

معرفی کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس کتاب تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس به قلم سیاوش قنبرنژاد مغانلو، که بر اساس کتاب master the market تام ویلیامز به رشته تحریر درآمده است، به شما نشان می‌دهد که برای کسب سود مناسب در بورس، علاوه بر انتخاب سهم مناسب، چه مواردی دخیل هستند و سپس به شرح کاملی از آن‌ها می‌پردازد. اهمیت آموزش بورس برای یک معامله‌گر حیاتی است چرا که اگر فعالیت یک معامله‌گر را مانند فعالیت یک شرکت تجاری که خرید و فروش می‌کند در نظر بگیرید وی همزمان باید هم مدیر عامل باشد (از حیث صدور دستور خرید و فروش) هم رئیس هیات مدیره (از حیث تصویب استراتژی‌های معاملات و کنترل روند فعالیت)، هم مسئول حسابداری (از حیث کنترل قیمت‌های خرید و فروش و سوددهی)، هم مسئول بازاریابی (از حیث تبلیغات سهم خریداری شده درکانال‌های مختلف بازاریابی)، هم مسئول تحقیق و توسعه (از حیث آموزش دیدن) و ... خلاصه باید به اصطلاح همه فن حریف باشد و با در نظر داشتن اینکه بسیار از این وظایف با یکدیگر تشابه چندانی ندارند وی باید از طریق آموزش خود را مجهز به اطلاعات کاربردی نماید. معمولاً دو روش بنیادی و تکنیکال برای بررسی سهام استفاده می‌شود. روش‌های تحلیل تکنیکال برای مبنای بررسی آماری قیمت سهام استوار هستند و روش‌های تحلیل بنیادی بر اساس بررسی وضعیت خود سهم از لحاظ آمارهای حسابداری و میزان سودآوری. روش مورد استفاده در کتاب در حوزه تحلیل تکنیکال قرار می‌گیرد و حوزه مخاطبان آن نیز افرادی است که آشنایی متوسط با مفاهیم بازار بورس دارند. برخی از سوالاتی که قرار است در این کتاب به آنها پاسخ داده شود به شرح زیر است: - چرا بعضاً بازار روندی خیلی قوی دارد؟ - چرا بازارها صعودی و یا نزولی می‌شوند. - چرا بعضاً بازار به حاشیه میرود (راکد می‌شود)؟ - چطور می‌توانم از همه این تغییرات کسب سود کنم؟

کتاب تحلیل گسترش حجم دانلود کتاب راهنمای کامل تحلیل حجم قیمت کتاب علم پنهان قیمت و حجم pdf رایگان حجم معاملات pdf کتاب استاد بازار شوید تام ویلیامز راهنمای کامل تجزیه و تحلیل حجم قیمت از آنا کولینگ کتاب استاد بازارها تام ویلیامز pdf کتاب بازارها و منطق بازار

دانلود کتاب تحلیل حجم pdf

معرفی و دانلود کتاب  آموزش تحلیل حجم - قیمت در معاملات

درباره‌ی کتاب فارکس برای مبتدی‌ها:

این روزها همه‌جا صحبت از معامله در فارکس یا بازارهای مالی دیگر به گوش می‌خورد. شاید از نگاه شما این کار بسیار ساده باشد. این سادگی ظاهری، خیلی از افراد و به ویژه کسانی را که به دنبال پولدار شدن سریع هستند تحریک می‌کند تا وارد چنین بازی خطرناکی شوند. در کنار این، عدم آگاهی که مردم عادی از فارکس دارند، سبب شده تا افراد سودجویی با عنوان کانال‌های سیگنال‌دهی یا با اسم استاد سعی کنند تا افراد مبتدی را گول بزنند. در چنین شرایطی بهتر است بدانید معامله در فارکس آسان نیست و ریسک بالایی دارد اما اگر بتوانید آن را مانند یک شغل ببینید آن وقت می‌توانید با صرف وقت زیاد در زمینه یادگیری با تکیه بر دانش خودتان و بدون هزینه اضافی درآمد خوبی از این راه کسب کنید. در همین راستا مرتضی گودرزی تلاش می‌کند تا در کتاب فارکس برای مبتدی‌ها (Forex trading for beginners) تجربیات چهار ساله اخیر خود را از فارکس به زبان ساده و خلاصه در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در نهایت با کمک آن به یک معامله‌گر نسبتاً خوب تبدیل شوید.

معرفی کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی (The Latte Factor) قرار است که به ما کمک کند و بیاموزد که چگونه خود را در کسب‌وکار و ...کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی نوشته دیوید باخ و جان دیوید مان، روایتی جذاب و قابل درک است که به شما نشان می‌دهد از آنچه فکر می‌کنید، ثروتمندتر هستید. در پرفروش‌ترین کتاب سال از نگاه نیویورک‌تایمز و USA TODAY، نویسندگان آموزش می‌دهند چگونه غنی‌تر زندگی کنید و رؤیاهایتان را به سرانجام برسانید.

معرفی و دانلود کتاب فارکس برای مبتدی‌ها 

دانلود رایگان کتاب آموزش فارکس از مقدماتی تا پیشرفته بهترین کتاب آموزش فارکس کتاب فارکس دیجی کالا خرید کتاب آموزش فارکس از مقدماتی تا پیشرفته خرید کتاب آموزش فارکس کتاب سیاه معامله گری فارکس بهترین کتاب تحلیل تکنیکال فارکس بهترین کتاب تحلیل فاندامنتال فارکس

 

دانلود رایگان کتاب معامله گر منظم اثر مارک داگلاس

معرفی و دانلود کتاب معامله‌گر با انضباط

مارک داگلاس در کتاب معامله‌گر با انضباط، تجربیات خود در زمینۀ معامله‌گری، نحوۀ خودشناسی، روانشناسی بازار و به دست آوردن اعتماد به نفس را برای تازه واردان عرصۀ بورس و بازار تجارت با زبانی ساده بازگو می‌کند.

شما در کتاب معامله‌گر باانضباط (The Disciplined Trader) می‌آموزید که چطور اعتماد به نفس خودتان را در عرصه تجارت بالا ببرید، نظم و دقتتان را افزایش دهید و از محیط‌های خارجی و داخلی ذهنتان نیز استفاده کنید. مارک داگلاس (Mark Douglas) مسائلی که از ذهن نشأت می‌گیرند را از عوامل اصلی جهت رقابت در بازار می‌داند.

تنوع در مبادلات، به روزرسانی قراردادها، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، خدمات مشاوره‌ای پیشرفته‌تر، گوناگونی کتاب‌ها و نشریات مربوطه و پیشرفت روزبه‌روز نظام‌ها در زمینۀ تحلیل فنی و نظارتِ تخصصی به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، از عناصر حائز اهمیت در کمک به رشد و تعالی معاملات هستند، که همۀ این‌ها راه شناخت بازارها و دنبال کردن آن‌ها را تسهیل می‌بخشند.

در هر معامله، به ازای هر یک دلار که یک معامله‌گر به‌عنوان سود در نظر می‌گیرد، شخصی دیگر باید ضرر کند. به ‌بیان دیگر، سودی که آن دستۀ کوچک دائماً از بازار به‌دست می‌آوردند، از جیب صدها معامله‌گر دیگری می‌آید که با از خودگذشتگی، پله‌ای می‌شوند برای بالارفتنِ گروه دیگر و به آن گروه در موفقیت‌های روزانه‌شان یاری می‌رسانند!

نظم داشتن، تسلط بر خود و مهار عواطف، از عوامل اصلی موفقیت هستند. با این حال این ویژگی‌ها ذاتی نیستند و باید آن‌ها را با آموختن تمرین‌های ذهنی مشخص کسب کنید. یاد گرفتن این تمرین‌های ذهنی اغلب به شکل آزمون و خطا صورت می‌گیرد که ممکن است بسیار پرهزینه و پر از درد و رنج‌های روانی باشد. مهم‌ترین مشکل شیوۀ آزمون و خطا در بازار این است که اکثر مردم، پیش از به پایان رساندن پروسۀ یادگیری، همۀ سرمایۀ خود را به باد می‌دهند. معامله‌گرانی هم که پول کافی جهت ادامۀ مسیر و معاملاتشان را دارند، هیچ‌گاه از اثرات طولانی‌مدت و مخرب روانی این مرحله نجات نمی‌یابند. بنابراین اگر می‌خواهید معامله‌گری کاربلد محسوب شوید، باید بردبار باشید و عواطف خود را مدیریت کنید!

دانلود رایگان کتاب معامله گر با انضباط کتاب معامله گر منظم pdf بهترین ترجمه کتاب معامله گر منضبط دانلود رایگان کتاب صوتی معامله گر منضبط کتاب معامله گر کامل خرید کتاب معامله گر منضبط کتاب معامله گر منظم صوتی کتاب معامله گر منظم ترجمه احسان سپهریان

 

دانلود کتاب معامله‌گر با انضباط

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید