راهنمای خرید ایکاس ایلوما وان IQOS Iluma One (سیگار الکترونیکی ترک سیگار)

دستگاه ایکاس ایلوما وان (IQOS ILUMA ONE) از فناوری SMARTCORE INDUCTION SYSTEM™ دستگاه ILUMA برای ارائه طعم تمیز و بهبود یافته تنباکو استفاده می کند. ILUMA ONE راهی مقرون‌به‌صرفه‌ برای تغییر روش مصرف سیگار به فیلترهای تنباکوی حرارتی و ترک سیگار است.

راهنمای خرید ایکاس ایلوما وان IQOS Iluma One (سیگار الکترونیکی ترک سیگار)
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

ایکاس ایلوما وان محصول دیگری از شرکت فیلیپ موریس که این بار با ویژگی های متفاوت در مدت زمان استفاده تولید شده است. ایکاس ایلوما وان، دارای طراحی کوچک تر و قابل حمل تری است و IQOS Iluma One با کابل USB-C شارژ شده و می تواند تا حدود 20 بار استفاده شود. شارژ باید حدود 90 دقیقه طول بکشد  و بعد از این 90 دقیقه باتری می تواند یک روز کامل پر باشد.

کیت Ilumia One IQOS از فناوری Heat Not Burn استفاده می کند که به جای دود، بخار تنباکو ایجاد کرده و بسیاری از مواد شیمیایی مضر را که هنگام سوزاندن تنباکو آزاد می شوند، از بین می برد.

IQOS جایگزین‌های واقعی برای سیگار ارائه می‌کند که باعث رضایت طعم می‌شود و اگر فقط از سیگارهای  IQOS استفاده نمایید خطر کمتری برای سلامتی شما نسبت به ادامه سیگار دارد. IQOS با نوآوری و پشتیبانی علمی می تواند به شما در ترک سیگار کمک بسیاری نماید.

انواع دستگاه های ایکاس ایلوما

دستگاه‌های تنباکوی گرم‌شده IQOS جایگزین رضایت‌بخشی برای سیگار هستند که به میلیون‌ها فرد سیگاری بزرگسالی کمک کرده است سیگار را کنار بگذارند. در این دستگاه از فناوری القایی SMARTCORE نوآورانه برای گرم کردن تنباکو بدون سوختن استفاده میشود.

دستگاه‌های IQOS Iluma مجموعه‌ای کاملاً جدید از محصولات تنباکوی گرم شده با استفاده از فناوری القایی هستند که نشان‌دهنده جدیدترین نتایج تحقیق و توسعه HTP است. IQOS طعم و رضایت واقعی تنباکو را فراهم می کند، در حالی که به طور متوسط 95٪ مواد شیمیایی مضر کمتری نسبت به سیگار منتشر خواهد کرد. یکی از مزیت‌ها یا باید به طور دقیق‌تر بگوییم، بزرگترین مزیت این محصول فن‌آور و پیشرفته این است که پس از استفاده از چوب بدون نیاز به تمیز کردن، شفاف می‌ماند. این نیز مهم ترین دلیلی است که بیشتر افراد تمایل به خرید آن را دارند.

 در ادامه با انواع دستگاه های ایکاس ایلوما بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

iqos iluma one

IQOS Iluma One یک دستگاه همه کاره فوق العاده و گزینه ای عالی برای موقعیت هایی است که شما در حال حرکت هستید. این مدل کمی باریک تر و سبک تر از ایلوما است، 20 بار شارژ می کند و 1 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد تا شارژ شود، بنابراین زمان شارژ کوتاه تر از ایلوما است.

iqos iluma prime

مدل پرایم ایکاس ایلوما مشابه با مدل استاندارد است با این تفاوت که دارای 4 رنگ می باشد و اندازه قاب شارژر IQOS Iluma Prime کمی بزرگتر از IQOS Iluma است.

iqos iluma standard

اگر از دستگاه IQOS Originals DUO استفاده کرده باشید، راه اندازی IQOS Iluma آشنا خواهد بود. این دستگاه از یک شارژر جیبی برای شارژ نگهدارنده استفاده می کند. شارژر جیبی IQOS Iluma   2ساعت و 15 دقیقه طول می کشد و با هر بار شارژ تا 20 بار می توانید از آن استفاده می کنید.

 

رنگ های دستگاه ایکاس ایلوما

 ILUMA One Pebble Grey:

این محصول گزینه ای عالی برای استفاده در حین حرکت است. این رنگ بدون تیغه است، نیازی به تمیز کردن ندارد، بخار زیادی دارد .

ILUMA One Pebble Beige:

 این رنگ مکانیزم دودی متمایز را ارائه می دهد که جریان ثابت بخار را امکان پذیر می کند، نیاز به تعویض کارتریج به طور منظم را از بین می برد و سطح را با هر بار استفاده تمیز نگه می دارد.

ILUMA One Moss Green:

این رنگ یک گجت همه کاره است که ممکن است تا 20 بار استفاده شود. ابزار ایده آل برای استفاده در حال حرکت نیز خواهد لود.

  ILUMA One Azure Blue:

رنگ آبی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و برای ارائه یک تجربه خوب سیگار کشیدن طراحی شده است. این رنگ ظرافت ساده ای دارد که در هر محیطی عالی به نظر می رسد.

 ILUMA One Sunset Red:

رنگ قرمز ابزار قابل حمل و کارآمد سیگار کشیدن است که جایگزین سالم تری برای سیگار کشیدن ارائه می دهد.

ایکاس ایلوما وان

چرا iqos iluma1 را برای ترک سیگار انتخاب کنیم؟

شکی نیست که سیگار عامل اصلی مرگ و میر و بیماری برای قرن ها بوده است. اما همانطور که می دانیم، سیگار نه تنها برای سلامتی مضر است، بلکه گران نیز است. اینجاست که IQOS ILUMA One وارد می‌شود. این سیگار الکترونیکی ابتکاری بدون دود برای ارائه جایگزینی به سیگاری‌ها طراحی شده است که نه تنها سالم‌تر است، بلکه بسیار مقرون به صرفه‌تر است. IQOS ILUMA One نه تنها فاقد نیکوتین است، بلکه حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی یا سموم مضری نیز نیست. به علاوه، یک تجربه عالی را ارائه می دهد که رضایت بخش خواهد بود. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی مقرون به صرفه و سالم برای سیگار هستید، حتما باید IQOS ILUMA One را در نظر بگیرید.

 

جدول مقایسه ایکاس ایلوما وان

کل فروش قیمت نام محصول
1235+ 4،200،000 تومان ایکاس ایلوما وان بژ
1211+ 4،200،000 تومان ایکاس ایلوما وان خاسکتری
1206+ 4،200،000 تومان ایکاس ایلوما وان سبز
+1214 4،200،000 تومان ایکاس ایلوما وان آبی
+1203 4،200،000 تومان ایکاس ایلوما وان قرمز

آیکاس ایلوما وان

سوالات متداول در رابطه با آیکاس ایلوما وان

نحوه استفاده از دستگاه آیکاس ایلوما وان چگونه است؟

Iluma One دارای یک پوشش کشویی و یک دکمه فعال سازی است که برخلاف قابلیت تشخیص خودکار Iluma، برای شروع فرآیند گرمایش باید چند ثانیه آن را فشار دهید.

وقتی به 30 ثانیه یا دو پاف آخر خود رسیدید، Iluma One دو بار می لرزد و LED شروع چشمک می زند. وقتی کارتان تمام شد، به سادگی چوب TEREA را بردارید و پوشش محافظ را به عقب برگردانید. در اینجا می توانید با نحوه استفاده از این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

چه نوع سیگاری برای دستگاه آیکاس ایلوما وان قابل استفاده است؟

این محصول با سیگارهای عمومی، به عنوان مثال، Marlboro و Heets، که سیگاری ها برای مدل های قبلی IQOS استفاده می کردند، سازگار نیست و فقط با چوب های هوشمند مانند Terea و Sentia سازگاری دارد. از طرف دیگر، Terea و Sentia را نمی توان با سایر وسایل گرمایشی به غیر از مدل های IQOS Iluma استفاده کرد، در غیر این صورت دستگاه ها از بین می روند.

طول عمر مفید هر دستگاه چقدر است؟

اگر به زمان شارژ و نحوه نگهداری توجه داشته باشید تا 4 سال می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

آیا این محصول نیاز به تمیز کردن دارد؟

بله پیشنهاد ما به شما این است که آن را مرتب تمیز نگاه دارید.

آیا آیکاس ایلوما وان محصولی ایمن است؟

بله تمام هدف سازنده این محصول نیز ارائه بسته ای ایمن بوده است.

دریافت قیمت و خرید ایکاس ایلوما وان iqos iluma one از 1iqos

برای دریافت قیمت و خرید ایکاس ایلوما وان IQOS ILUMA ONE کافی است به وبسایت ما در آدرس https://1iqos.com/ مراجعه کرده و با  انتخاب رنگ مورد نظر خود محصول را به سبد خرید اضافه نمایید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید نیز می توانید با شماره 09216970338 تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در رابطه با محصول و نحوه استفاده در اختیار شما گذاشته شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید