همه چیز درباره پست داک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

انتشار اطلاعیه پست داک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی خبر مهمی بود که در بین محققان حوزه علوم انسانی دست به دست می‌ شد. اتفاقی که به دلایل مختلفی مهم و قابل توجه است.

همه چیز درباره پست داک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

در این خبر آمده بوده که پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد تأثیر مثبت در رفع مشکلات و پیشرفت علمی کشور و حمایت از فارغ التحصیلان دکتری داخلی و خارجی رشته‌های علوم انسانی، از پژوهشگران پسادکتری دعوت به همکاری می‌کند و متقاضیان پژوهش در زمینه‌های متعدد علوم انسانی می‌توانند برای ورود به این دوره درخواست دهند.

زمان ثبت نام پسادکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ۱۴۰۳ تا بیستم دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و داوطلبان متقاضی باید در طی این بازه زمانی درخواست خود را به این پژوهشگاه ارائه دهند.

موضوعات مورد پژوهش محققان پست داک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

موضوعات مورد قبول پسادکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی بسیار متنوع و جذاب هستند و  پژوهشگرانی که مدرک دکتری در حوزه‌های مختلف علوم اجتماعی، علوم ارتباطات، رسانه و .... را دارند می‌توانند برای شرکت در دوره پسادکتری این پژوهشگاه درخواست دهند.

آمار خوب پذیرش پست داک پژوهشگاه

از نکات ممتاز اطلاعیه جذب محقق پست داک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، ارائه تعداد دقیق پژوهشگران مورد نیاز و ظرفیت نسبتا بالای پذیرش است. این پژوهشگاه از میان موضوعات اولویت دار، ۱۴ نفر از پژوهشگران پسادکتری را جذب خواهد کرد.

شرایط پست داک ۱۴۰۳ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

شرایط داوطلبان مورد پذیرش پژوهشگاه نیز در اطلاعیه ذکر شده است. برای شرکت در فراخوان پسادکتری این پژوهشگاه، باید پژوهشگر پسادکترا در سه سال گذشته مدرک دکترا گرفته باشد؛

حداقل سه مقاله علمی و پژوهشی در ISC در سه سال پایان یافته به ثبت درخواست داشته باشد؛

 

و علاوه بر این، پژوهشگر پسادکترا به هیچ عنوان شاغل نباشد.

 

نکته مهم دیگر در این پذیرش این است که دوره‌های پسادکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با هماهنگی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برگزار می‌شود و مدت زمان آن یک‌سال است. هماهنگی صندوق حمایت از پژوهشگران می‌تواند پیام‌آور مشکلات مالی کمتر و پرداخت به موقع حقوق پژوهشگران این دوره باشد.

نحوه ثبت نام پست‌داک

ثبت نام این دوره از طریق ایمیل است و پژوهشگران متقاضی باید برای ثبت نام مدارک خود را به نشانی داده شده ایمیل کنند. محققانی که  شرایط مورد نیاز فراخوان را دارند باید مدارک خود را شامل «رزومه علمی و پژوهشی» و «مقالات نمایه برتر اصلی» به آدرس ایمیل info@ihss.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مورد نیاز و راهنمای حمایت از پژوهشگران پسادکترا می‌توانند به این وب‌سایت مراجعه کنند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید