سرمایه‌گذاری در شمال کشور از هر نظر به نفع شما خواهد بود!!

در چند سال اخیر میزان مهاجرت مردم از استان‌های دیگر به مناطق شمالی کشور افزایش یافته است چون اغلب مردم دوست دارند از زندگی شهری با ترافیک‌های زیاد و هوای آلوده به یک منطقه سرسبز با هوای دلپذیر و در نزدیکی دریا پناه ببرند. آیا برای شما نیز مهم است که بهترین شهر‌های استان‌های شمالی کشور را برای زندگی انتخاب کنید؟ آیا می‌خواهید بدانید که سرمایه‌گذاری از طریق خرید ویلا بهتر است و یا اینکه ساخت و ساز ویلا را انجام دهید؟ این مطلب پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود. پس با ما همراه باشید.

سرمایه‌گذاری در شمال کشور از هر نظر به نفع شما خواهد بود!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

آیا واقعاً سرمایه‌گذاری در شمال کشور به نفع ما خواهد بود؟

اگر یک سرمایه کلانی دارید می‌توانید روش‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. برخی از افراد به سراغ خرید طلای آب شده ‌می‌روند ولی برخی دیگر خرید ملک را انتخاب می‌کنند. قطعاً سرمایه‌گذاری در زمینه ملک مطمئن‌تر بوده و سود بیشتری را در آینده برای شما به همراه خواهد داشت. در واقع خرید ملک، سرمایه‌گذای بند مدت است. اگر شما نیز می‌خواهید در زمینه ملک سرمایه‌گذاری کنید قطعاً خرید ملک در شهر‌های شمالی از دو جنبه می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد:

  1. اولاً شما با این سرمایه‌گذاری با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم سود این ملک هر سال بیشتر می‌شود و هم می‌توانید از این ملک برای زندگی یا در زمان سفر استفاده کنید. بنابراین به جای اینکه وارد خرید و فروش مجتمع‌های اداری و یا تجاری شوید خرید ویلا یا ملک در شمال کشور برای زمان‌هایی که می‌خواهید از هیاهوی شهری دور باشید انتخاب بهتری خواهد بود.

  2. از طرف دیگر فراموش نکنید به دلیل افزایش مهاجرت به شهر‌های شمالی و افزایش سالانه میزان مسافرت به این شهر‌ها، سرعت رشد املاک در شمال کشور نسبت به مناطق دیگر ایران بسیار بیشتر است.

بیشتر بدانید: خرید ویلا در شهرهای رؤیایی شمال

کدام یک از شهر‌های شمالی را برای خرید ویلا و یا خرید ملک انتخاب کنیم؟

شما قدرت انتخاب بسیار بالایی دارید. می‌توانید به هر یک از استان‌های شمالی کشور بروید و در این استان‌ها سرمایه‌گذاری کنید. می‌توانید وارد مناطق جنگلی شوید و یا در مناطق ساحلی سرمایه‌گذاری کنید. انتظارات و سلیقه شما و از طرف دیگر بودجه‌ای که در اختیار دارید مهمترین عواملی هستند که در انتخاب شهر جهت سرمایه‌گذاری از طریق خرید ویلا تأثیر می‌گذارند. اما اگر شما استان مازندران را انتخاب کرده‌اید ما چند دلیل برای شما می‌آوریم که ثابت می‌کند سرمایه‌گذاری در سرخرود چه اندازه می‌تواند به نفع شما تمام شود:

  1. در حال حاضر شهر سرخرود به دلیل اینکه راه‌های مواصلاتی بسیار زیادی با شهر‌های اطراف خود دارد دسترسی به امکانات آن زیاد بوده و از طرف دیگر یکی از شهر‌های ساحلی شناخته می‌شود. به همین دلیل بسیار مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته و ساخت و ساز‌های زیادی را در این شهر شاهد هستیم. بنابراین خرید ملک در سرخرود یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شما به حساب می‌آید.

  2. این شهر امکانات رفاهی بسیار زیادی دارد. پس اگر می‌خواهید در ملک خود زندگی کنید و یا در زمان سفر وارد ویلای شخصی شوید قطعاً به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت.

  3. با توجه به اینکه سرخرود مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد بنابراین شرایط اشتغالزایی در این شهر نیز فراهم می‌شود. بنابراین می‌توانید به مرور زمان ملک خریداری کرده و آن را برای کسب و کار اجاره دهید. و یا خود شما فعالیتی را در این شهر آغاز کنید. درآمدی که شما در سرخرود به دست می‌آورید قطعاً چشمگیر خواهد بود.

  4. امنیت و رفاه اجتماعی بالا از دیگر دلایلی است که باعث افزایش سرمایه‌گذاری در سرخرود شده است.

  5. اغلب ویلا‌ها در شهر سرخرود براساس اصول هوشمندسازی طراحی شده‌اند و در نتیجه شما یک ویلای بسیار زیبا، لاکچری و با قیمت مناسب خواهید داشت.

  6. املاک در سرخرود دارای مجوز‌ها و اسناد رسمی هستند.

  7. از طرف دیگر علی رغم سرمایه‌گذاری‌های روز افزون در سرخرود شما شاهد آرامش و امنیت خاصی در قسمت‌های مختلف این شهرستان هستید.

بیشتر بدانید: ۷ دلیل خوب برای سرمایه گذاری در سرخرود 

برای ساخت ویلا در شمال، چکار کنیم؟

اگر می‌خواهید به جای خرید ویلا، یک زمین بخرید و سپس ویلایی را متناسب با سلیقه خود بسازید، شما به خدمات پیمانکاری ویلا در شمال نیاز دارید. بهتر است بدانید یک پیمانکار خوب چه ویژگی‌هایی دارد و در واقع چه وظایفی برای او در نظر گرفته شده است تا بتوانید یک تیم مهندسی حرفه‌ای را انتخاب نمایید:

  1. پیمانکار باید قبل از شروع کار برآوردی در هزینه‌ها داشته باشد.

  2. یک پلن مقدماتی برای پروژه تعریف کند و آن را در اختیار شما بگذارد.

  3. باید قراردادی را با شما تنظیم کند که کاملاً قانونی بوده و به طور کامل وظایف و حقوق هر دو طرف در داخل آن درج شده باشد.

  4. پیمانکار باید بر روی کلیه مراحل کار نظارت داشته باشد.

  5. یک تیم حرفه‌ای در کنار پیمانکار باشد تا صفر تا صد مسئولیت کار شامل تهیه مصالح ساختمان، ساخت و ساز و دریافت مجوز‌ها از شهرداری را بر عهده بگیرند.

  6. پیمانکار باید در بازه‌‌های زمانی مشخص با شما جلساتی را برگزار کند تا در مورد روند پیشرفت کار گزارشی در اختیار شما بگذارد.

  7. و....

بیشتر بدانید: نکات مهم برای شناخت پیمانکار ویلا در شمال

کلام آخر

تفاوتی نمی‌کند که شما به فکر پیدا کردن یک ویلای خوب در شمال هستید و یا قصد ساخت و ساز ویلا دارید. به هر حال می‌توانید بر روی کمک تیم مهندسی اول خونه حساب کنید. کارشناسان ما در زمان خرید ویلا بهترین مناطق را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین اگر می‌خواهید ویلایی بسازید ما تمامی امور کار را در دست می‌گیریم؛ از بهترین متریال برای ساخت استفاده خواهیم کرد و از طرف دیگر زیباترین نقشه‌ها را براساس انتظارات شما اجرا می‌کنیم.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید