تیپ جدید بهنوش طباطبایی| بهنوش طباطبایی| عکس لورفته بهنوش طباطبایی

تیپ جدید بهنوش طباطبایی| عکس

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران جوان ایرانی عکسی جدید از خود با تیپ متفاوت منتشر کردو

تیپ جدید بهنوش طباطبایی| عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی است. بهنوش طباطبایی در مقطع دکتری روانشاسی بالینی مشغول به تحصیل است وی  یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.بهنوش طباطبایی در حوزه تئاتر نیز مشغول به فعالیت است. بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل است. بهنوش طباطبایی به نگهداری از حیوانات علاقه خاصی دارد.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف  آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. بهنوش طباطبایی تا به امروز عکسی از خانواده اش به اشتراک نگذاشته است. 

بهنوش طباطبایی

زندگی شخصی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.بهنوش طباطبایی دیگر تا به امروز ازدواج نکرده است.

بهنوش طباطبایی حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردد.اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.اما بعد از جدایی هیچ کدام حاضر به دلیل اصلی طلاقشان نبودند. تا اینکه بهنوش طباطبایی با انتشار پستی دلیل این جدایی را عدم تفاهم اعلام کرد.

بهنوش طباطبایی

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی علاقه خاصی به حیوانات به خصوص گربه و سگ دارد، همچنین این بازیگر جوان انجام فعالیت های ورزشی را در راس برنامه های روزمره قرار می دهد.

یکی دیگر از علایق بهنوش طباطبایی وقت گذراندن در طبیعت است، به گونه ای که در بیشتر اوقات زمان استراحتش را به دامن طبیعت می رود.

از سوی دیگر باید یادآور شد که بهنوش طباطبایی علاقه خاصی به زندگی مدرن و تجملاتی دارد که این موضوع از عکس هایی که در صفحه اینستاگرام شخصی اش به اشتراک می گذارد نمایان است. 

بهنوش طباطبایی

جالب است بدانیم که بهنوش طباطبایی بازی متفاوتی در عرصه تئاتر دارد. وی همچنین سبک بازیگری خاصی دارد که در برخی از اوقات مورد انتقاد کارشناسان سینمایی قرار می گیرد.

تیپ متفاوت بهنوش طباطبایی را می توان یکی دیگر از وجوه تمایز این بازیگر برشمرد، این بازیگر زن جوان ایران به خوش تیپی و استایل متفاوت در میان بازیگران و هوادارنش شهرت دارد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مدلینگ

بهنوش طباطبایی به خاطر استایلش بعد از جدایی برای چند برند معروف ایرانی مدلینگ کرد که بنا به گفته برخی از مسوولان این همکاری بسیار سودده بوده است.

فعالیت هنری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت.

بهنوش طباطبایی در جشنواره ها

بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

 بهنوش طباطبایی در این عکس با استایلی سفید دیده‌ی شود که ظاهر جذابی به وی بخشیده است.

او در زیر این عکس نوشت:

دلت رو به یه روزی، خوش نگه دار
چه اون روز بیاد و چه نیاد
تو هر روزت رو برای اون روز، بساز

بهنوش طباطبایی

فیلم شناسی بهنوش طباطبایی

سینما 
۱۳۸۵ مصائب دوشیزه ۱۳۹۱ قصه عشق پدرم ۱۳۹۱ گام‌های شیدایی 
۱۳۸۵ پسران آجری ۱۳۹۳ شانس، عشق، تصادف ۱۳۹۷ غلامرضا تختی 
۱۳۸۶ کلاغ پر  ۱۳۹۴ سیانور ۱۳۹۷ ماجرای نیمروز: رد خون  
۱۳۸۷ پوست موز ۱۳۹۵ زیر سقف دودی ۱۳۸۹ آزادراه 
۱۳۹۵ لابی  
مجموعه تلویزیونی
۱۳۷۷ یونس (محمدرضا خالقی) ۱۳۸۷ گل‌های گرمسیری (محمدمهدی عسگرپور)
 ۱۳۷۸ کوی دامون (عباس رنجبر) ۱۳۸۸ چاردیواری (سیروس مقدم) 
۱۳۸۱ نوعروس (بیژن میرباقری) ۱۳۸۹ در مسیر زاینده رود (حسن فتحی) 
۱۳۸۲ مسافری از هند (قاسم جعفری) ۱۳۸۹ مختارنامه (داوود میرباقری)
۱۳۸۳ عشق گمشده (حسین سهیلی زاده) ۱۳۹۰ از یاد رفته (فریدون حسن پور) 
۱۳۸۴ پیله‌های پرواز (حسین سهیلی زاده) ۱۳۹۴ میکائیل (سیروس مقدم) 
تله‌فیلم

گزارش یک اعدام عزیزی که ناپدید شد

 دستها نگاه می‌کنند قصّه سیمین 
مادرانه برگی برشاخه 
تئاتر 
ابرهای پشت حنجره برهان 
داستان یک پلکان سیندرلا 
فصل شکار بادبادک‌ها سینماهای من 
آدامس خوانی آینه‌های رو به رو 
 نام تمام مادران مری پاپینز 
بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی

دیدگاه خود را ارسال کنید