ارزهای دیجیتال| ارزش ارزهای دیجتال| قیمت ارزهای دیجیتال امروز

ارزهای دیجیتال دیگر چندان تابع ایلان ماسک نیستند

روز گذشته ایلان ماسک،عکس فلوکی، توله سگ نژاد شیبا اینوی خود را در توئیتر گذاشت.با این حال قیمت ارزهای دیجیتال با نشان سگ تغییر خاصی نکرد.

ارزهای دیجیتال دیگر چندان تابع ایلان ماسک نیستند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

روز گذشته ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا عکس فلوکی، توله سگ نژاد شیبا اینوی خود را در توئیتر گذاشت. با وجود این، توئیت ماسک تاثیر بسیار اندکی روی قیمت ارزهای دیجیتال با نشان سگ ایجاد کرد.

دوج‌کوین، بزرگترین میم‌‌کوین بازار که پیش از این بارها توسط ایلان ماسک تبلیغ شده بود، بعد از توئیت این میلیاردر رشدی ۳٫۵ درصدی را به ثبت رساند. البته بعد از آغاز روند نزولی بیت‌کوین، از رشد این دوج هم کاسته شد. در حال حاضر دوج‌کوین افتی ۱٫۸ درصدی را نسبت به روز گذشته به ثبت رسانده و در محدود ۲۱ سنتی معامله می‌شود.

شیبا اینو هم که برای کنار زدن دوج‌کوین وارد بازار شده و هم‌اکنون در میان ۵۰ رمزارز برتر قرار دارد، بعد از رشدی ۵ درصدی حالا نسبت به روز گذشته سه درصد بیشتر قیمت دارد. بازدهی شیبا در یک هفته اخیر بیش از ۱۷ درصد بوده است.

 

دیگر رمزارزی که اخیرا وارد بازار شده، فلوکی اینو است. این ارز دیجیتال هم نام سگ ایلان ماسک است. فلوکی بعد از اینکه پس از توئیت ایلان ماسک رشدی شارپی را تجربه کرد حالا نسبت به سقف قیمتی‌اش افتی ۳۰ درصدی را تجربه می‌کند.

روند ارزهای دیجیتال با نشان سگ در روز گذشته نشان می‌دهد که تاثیر ایلان ماسک بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال به تدریج در حال کمرنگ‌تر شدن است. پیش از این و در اواسط ماه آوریل، توئیت ایلان ماسک موجب رشد ۱۰۰ درصدی دوج‌کوین، تنها در یک روز شده بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید