هدیه تهرانی

تصاویر تولد جنجالی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد.

تصاویر تولد جنجالی هدیه تهرانی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد. رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است. همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

هدیه تهرانی

علایق و استعدادهای هدیه تهرانی

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید.

هدیه تهرانی

فعالیت های محیط زیستی هدیه تهرانی 

طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری مربی ورزش تاچی چوان است و در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. عکاسی یکی دیگر از علایق هدیه تهرانی است و نمایشگاه عکسی در سال 88 توسط خانم بازیگر بر پا شد.

هدیه تهرانی

حضور فعال هدیه تهرانی در مناطق سیل زده

روزهای پایانی سال 97 و فروردین 98 با اتفاقات تلخی همراه شد و سیل ویرانی های زیادی در مناطق مختلف ایران به بار آورد. از اولین روزهای وقوع سیل هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان حاضر شد و کمک رسانی پرداخت و با جمع آوری و توزیع کمک های هلال احمر و مردم در کنار مردم سیل زده حاضر شد.

هدیه تهرانی

دیدگاه خود را ارسال کنید