قیمت سکه در روز اول شهریور

عبور دلار از محدوده قیمتی 20 هزار و 500 تومان قیمت سکه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قیمت سکه در روز اول شهریور
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وضعیت سکه چطور می‌شود؟  ارزش فلز گران بهای داخلی ممکن است به بالای محدوده مقاومتی ۱۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد. این رویداد در حالی ممکن است رخ دهد که یک ماه پیش، فلز گران بهای داخلی در محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت و شکست محدوده مقاومتی۱۱ میلیون تومانی به ذهن کمتر کسی می رسید.

با این حال، رشد قابل توجه قیمت دلار در مردادماه و شکست مقاومت های مهم ۲۵ هزار و ۲۰۰ و ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان موجب شد که خریدها در بازار سکه نیز به شکل قابل توجهی رشد کند. فلز گران بهای داخلی در یک ماه گذشته به دقت خود را با قیمت دلار هماهنگ کرده است و به نظر می رسد در شرایط کنونی به دنبال، مشاهده رفتار دلار در مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی است.قیمت سکه

قیمت سکه سیگنال صعودی دارد

دیروز سکه توانست مقاومت ۱۲ میلیون تومانی را به سختی حفظ کند و این مساله سیگنال افزایشی به بازار داد. با این حال، رشد ۱۴ درصدی فلز گران بهای داخلی طی یک ماه، هراس از اصلاح قیمت را بالا برده است و معامله گران با احتیاط بیشتری قدم های خود را برمی دارند.

قیمت سکه در بازار دیروز افت قابل توجهی را تجربه کرد

دیروز در بازار سهام نیز صندوق های سکه رفتار افزایشی داشتند و این مساله نیز در بالا رفتن انتظارات صعودی معامله گران نقدی اثرگذار بود. با این حال، وضعیت بازار به شدت شکننده است و هر لحظه امکان افت قیمت نیز وجود دارد. به عنوان مثال دیروز بعدازظهر دلار افت محدودی را تجربه کرد و سکه به سرعت به زیر مرز ۱۲میلیون تومانی برگشت. در اواخر معاملات شبانه، دلار خود را به محدوده ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نزدیک کرد و فلز گران بهای داخلی نیز به سرعت به کانال ۱۲ میلیون تومانی بازگشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید