قیمت پژو| قیمت پراید| قیمت خودرو

قیمت 206 دوباره اوج گرفت / جزئیات

امروز چهارشنبه 3 شهریور 1400 قیمت پژو بار دیگر گران شد.

قیمت 206 دوباره اوج گرفت / جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

توقف قیمت در بازار خودروهای پرتیراژ نشان دهنده آن است که بازار تا حدود زیادی در انتظار تغییر و تحولات در بخش‌های دولتی مرتبط با صنعت خودرو است. این امر سبب شده است که تا حدود زیادی فروشندگان و خریداران در نوعی بلاتکلیفی به سر ببرند.

به گفته فعالان بازار خودرو اعلام برخی خبرهای خوش مبنی بر آزاد شد برخی از اموال بلوکه شده ایران به دلیل اعمال تحریم ها نیز بازگشت خوشبینی در بازار را به همراه داشته و می توان از این خبر به عنوان یکی از دلایل ایست در بازار دلار را یاد کرد. موضوعی که در سایر بازارهای دارایی نیز دیده می شود.

در کنار عوامل مذکور فروش فوق العاده ایران خودرویی ها در روزهای اخیر و خبر اعلام شده از سوی سایپایی ها مبنی بر اتمام معوقات (خودروهای تحویل داده نشده به خریداران) این شرکت تا 10 شهریور سال جاری نیز بر استپ قیمتی در بازار خودرو بی تاثیر نبوده است، چرا که اعلام این دو خبر نشان دهنده آن است که سمت عرضه در حال افزایش است و عطش خودروهای صفر کاهش یافته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  » ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن» اشاره کرد.

«پژو 206 تیپ 5» تنها خودرویی است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و در بازار  286 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

دشد یک میلیونی«پژو 206 تیپ 5» در حالی در بازار رقم خورد که سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » در بازار 240 میلیون تومان قیمت خورد. در این میان «سمند LX با موتورEF7  » هم بدون تغییر در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  در میان خودروهای پرتیراژ ایران «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار با قیمت 265 میلیون تومان عرضه شد.  «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار افزایش قیمتی نداشت و با قیمت 280 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز در بازار به 250 میلیون تومان رسید

دیدگاه خود را ارسال کنید