پیش فروش خودرو | قیمت خودرو | محصو لات ایران خودرو | قرعه کشی خودرو

استارت پیش فروش محصولات ایران خودرو | فروش جدید ایران خودرو

ایران خودرو به زودی برنامه عرضه هایما S8 را کلید می‌زند. براساس اعلام مدیر عملیات این خودروساز قرار است برنامه فروش هایما S8 را همسو با افزایش ظرفیت تولید این محصول افزایش دهد.

استارت پیش فروش محصولات ایران خودرو | فروش جدید ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خودروی جدید از محصولات ایران خودرو قرار بود عصر دوشنبه با حضور وزیر صمت رونمایی شود که برنامه رونمایی به دلیل عدم حضور وزیر به تعویق افتاد اما اعلام شده است به‌زودی این خودرو رونمایی می‌شود. خودروی جدید به نام ریرا از جدیدترین محصولات ایران خودرو است.  بنظر میرسد کیفیت محصولات ایران خودرو در تولید جدید، بیشتر شده باشد . خبری از فروش اقساطی محصولات ایران خودرو نیست. جدیدترین قیمت های محصولات ایران خودرو درادامه آورده شده است.

پناهی افزود: در حال حاضر محصول هایما S5 و S7 در سایت ایران خودرو خراسان به تولید می‌رسد و به‌زودی محصول جدید خانواده هایما به نام S8 به سبد تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

این خودروساز قصد دارد تا با توجه به استقبال مشتریان از این محصول برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید آن را در دستور کار قرار دهد.

مدیر عملیات ایران خودرو تاکید کرد تا پایان سال چند مرحله فروش فوق العاده، فوری و پیش‌‌فروش با موعد تحویل سه ماهه و با ظرفیت مناسب درنظر گرفته شده است.

پناهی می‌گوید اجرای بخش‌نامه‌های فروش، سبب افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان خواهد شد.

هایما S8 در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب در اواخر اردیبهشت ماه در غرفه ایران خودرو حاضر بود و از آن رونمایی شد. با حضور این خودرو در سبد محصولاتی ایران خودرو جمع اعضای خانواده هایما به سه محصول خواهد رسید.

هایما S5 و هایما S7 دیگر محصولات این خانواده محسوب می‌شوند.

اعضای خانواده هایما تنها محصولات ایران خودرو هستند که جای خالی مدل‌های SUV و کراس اوور را در خطوط تولید این خودروساز پر می‌کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به افزایش تولید روزانه این گروه خودروسازی، از خروج همه محصولات سایپا از فرآیند قرعه‌کشی و حذف محدودیت‌های قرعه‌کشی از ابتدای شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد در حال حاضر سایپا هیچ خودروی ناقصی ندارد.

محمد علی تیموری با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح عملکرد این گروه خودروسازی و برنامه‌های این شرکت برای عبور از چالش‌ها پرداخت.

وی ضمن اشاره به اینکه در بهمن ماه سال گذشته حدودا ۸۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌های گروه سایپا وجود داشت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی هفت ماه اخیر، در حال حاضر یک خودروی ناقص در سایپا نداریم.  تولید در گروه سایپا به ۲۰۰۰ دستگاه در روز رسیده و این در شرایطی است که تمامی محصولات داخلی هستند و مونتاژکاری نداریم.  

از ماه آینده، همه محصولات سایپا از گردونه قرعه‌کشی خارج می‌شوند

این مدیر خودروساز خبر داد: به دنبال افزایش تولید، فروش محصولات از فرآیند قرعه‌کشی خارج و از ابتدای ماه آینده تمام محدودیت‌های ثبت‌نامی خودرو برای محصولات سایپا برداشته خواهد شد.

تیموری پیرامون مقایسه پیشرفت‌های صنایع نظامی و صنعت خودرو، اظهار کرد: صنایع دفاعی در همه دنیا در حوزه دانش‌بنیان جلوتر از سایر صنایع  هستند و صنایع دفاعی کشور ما نیز از بزرگترین صنایع دانش‌بنیان هستند و بایستی از این ظرفیت در داخلی‌سازی قطعات استفاده کنیم.  سایپا نیز از این ظرفیت صنایع نظامی بهره‌ گرفته و ۳۰ هزار از ۸۰ هزار خودروی کف را که بصورت ناقص و دارای کمبود قطعات بودند، با قطعاتی که وزارت دفاع تولید کرد، تکمیل کرد. همچنین با هفت شرکت زیرمجموعه وزارت دفاع قرارداد بسته‌ایم و قسمتی از قطعات مورد نیاز را از این شرکت‌ها دریافت می‌کنیم.

تولید خودرو شاهین هیبریدی تا سال آینده

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: دومین فضای دانش‌بنیان‌ها در کشور، دانشگاه‌ها هستند. از زمانیکه مسئولیت شرکت سایپا را برعهده گرفته‌ام، هفت تفاهم‌نامه با وزارت علوم امضا کرده‌یم تا از امکانات وزارت علوم و توان علمی و آزمایشگاهی دانشگاه‌های سراسر کشور استفاده کنیم؛ بر این اساس با دانشگاه نوشیروانی بابل تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده تا با همکاری یکدیگر در سال آینده خودروی شاهین هیبریدی را تولید و عرضه کنیم.

تیموری در ادامه در رابطه با مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم در خصوص افزایش کیفیت محصولات نیز، گفت: در گذشته نگاه تولید محصول به بیرون از کشور و همکاری با سایر کشورها بود که منجر به بی‌کیفیتی محصولات و انباشت بیش از شش ماهه خودروهای ناقص در کف پارکینگ‌ها شد، اما خوشبختانه اکنون همه محصولات مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و محصولات از کارخانه بصورت مستقیم عرضه می‌شود و مشکلات بر طرف شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید