اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

سیل هنوز جاده را بسته است | جاده امامزاده داوود کاملا خراب شد+ عکس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در چهار محور گزارش شده است.

سیل هنوز جاده را بسته است | جاده امامزاده داوود کاملا خراب شد+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور، در حال حاضر  شاهد ترافیک پرحجم اما روان در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل گسیل تا گرماب و محدوده سیاه بیشه هستیم. 

وی در ادامه گفت: همچنین ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس گزارش شده و وضعیتی مشابه هم در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر وجود دارد. در برخی از مقاطع محور شهریار – تهران هم ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای مسدود کشور گفت: تنها محور شریاتی مسدود ریگان – ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی لاسم – ارجمند است. همچنین جاده تهران - امامزاده داود نیز همچنان بسته است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر مداخلات جوی خاصی در محورها مشاهده نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید