اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

خبر ویژه اربعین: حادثه ی تلخ دیگر در اربعین | جزئیات تعداد مصدومین ایرانی!!+فیلم

بر اساس گزارشی از عراق یک زن ایرانی در حادثه آتش‌سوزی جان باخت و تا این لحظه پنج تن دیگر جانباختند و ۱۵ نفر هم مصدوم شدند.

خبر ویژه اربعین: حادثه ی تلخ دیگر در اربعین | جزئیات تعداد مصدومین ایرانی!!+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

آخرین اخبار اربعین را در این سایت بخوانید. هر ساله با توجه به بالا بودن میزان تقاضای زائرین اربعین دو کشور ایران و عراق تمام تلاش خود را برای بهتر کردن کیفیت خدمات خود می کنند. برای دریافت ارز اربعین برای سفر به کربلا باید به بانک های معتبر مراجعه کنید. به علت بالا بودن حجم زائرین اربعین امکان بسته شدن مرز ها بسیار زیاد است، از مسافرین محترم خواهشمندیم که قبل از شروع و اقدام برای حرکت به سمت مرز های عراق، آخرین اخبار صدور گذرنامه برای مسافرین اربعین را دنبال کنند.

اخبار روز اربعین

بر اساس گزارشی از عراق یک زن ایرانی در حادثه آتش‌سوزی جان باخت و تا این لحظه پنج تن دیگر جانباختند و ۱۵ نفر هم مصدوم شدند.

در این تصادف ماشین پیکان که عازم مهران بوده ، در ۵ کیلومتری «بیشه دراز» به سمت مهران ، با اتوبوس شاخ به شاخ شده و اتوبوس دوم از پشت با پیکان برخورد می‌کند.

۲نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان ، به علت شدت جراحات فوت کرده و حال دو مصدوم دیگر هم وخیم گزارش شده است.

سرهنگ« ابوالفضل کهزادی » رئیس پلیس راه استان نیز اعلام کرد : برابر اعلام کارشناسان پلیس راه،علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به علت تجاوز به چپ گزارش شده است.

به نقل از شفقنا، دفاع مدنی عراق، نجات ۴۲ نفر از آتش‌سوزی هتلی در استان کربلا خبر داد و عنوان کرد که این آتش‌سوزی مجروحان و تلفات زیادی را به ثبت رساند.

سازمان دفاع مدنی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم‌های ما با از خودگذشتگی و بسیج تمام امکانات، افراد ساکن در هتل شش طبقه «قصر جرش» را که واقع در میدان «التربیه» کربلا است نجات دادند.

این سازمان عنوان کرد که تیم‌های ما تلاش کردند ۴۲ نفر با تابعیت‌های مختلف را نجات دهند و کمک‌های اولیه را برای آنها اعمال و ۲۰ مصدوم را که قبل از انتقال به بیمارستان دچار خفگی شده بودند احیا کنند. ۱۵ زائر مصدوم شدند.

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعد از ظهر امروز حوالی ساعت ۱۳:۱۵ به علت واژگونی ، ۱۵ نفر از ۳۳ مسافر این اتوبوس مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش، خوشبختانه این حادثه فوتی برجای نگذاشته و همه ی مصدومان توسط ۸دستگاه آمبولانس سبک و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس ، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید