فرشته حسینی | بیوگرافی فرشته حسینی |ازدواج فرشته حسنی

فرشته حسینی عزادار شد | نوید محمدزاده و فرشته حسینی سیاه پوش شدند!!+ عکس

فرشته حسینی عزادار شد.

فرشته حسینی عزادار شد | نوید محمدزاده و فرشته حسینی سیاه پوش شدند!!+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی است. فرشته حسینی سبک بازی خاصی دارد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده است. فرشته حسینی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فجر شده است. فرشته حسینی سبک بازی خاصی دارد.

فرشته حسینی

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

فرشته حسینی

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است.

فرشته حسینی

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت.نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی چندی پیش همه مجسمه‌های یک هنرمند افغانی را خریدند. این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه‌هایش توسط نوید محمدزاده گفته بود: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه‌ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه‌ها را می‌گرفت و هر قیمتی من می‌گفتم، کمی هم بیشتر حساب می‌کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

از نوید محمدزاده عکسی در فضای مجازی پخش شده که در کنار بازیگر جوان خانم پریناز ایزد یار حضور دارد. این دو بازیگر جوان از بازیگران پر استتعداد و برجسته ایران هستند که در کارنامه خود آثار درخشان زیادی داشته و جزو آن دسته از بازیگران کم حاشیه می باشند.

فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

فرشته حسینی

شروع حرفه‌ای کار نوید محمدزاده از کی بود؟

نوید محمدزاده: اولین اجرای عمومی نمایش «پسران آفتاب» بود که در کرج اجرا کردیم و برای آن کار سال ۸۷ جایزۀ دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم. سال ۸۸ «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم؛ و می‌توانم بگویم شروع جدی ام سال ۸۹ بود با «فاصلۀ تاریک ستاره ها» ایثار ابومحبوب و بعد «یک دقیقه سکوت» کار آیدا کیخایی، «دهانی پر از پرنده» فارس باقری بعد هم «آخرین نامه» مهرداد کوروش نیا که در فجر هم به خاطرش کاندیدای بازیگری شدم.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» دوست عزیزم اشکان خیل نژاد را در تالار مولوی اجرا کردیم که برای آن نقش، جایزه بازیگری جشنواره دانشجویی را بردم؛ و بعد هم که کار «زمستان۶۶» محمد یعقوبی و «ورود آقایان ممنوع!» خانم کتایون فیض مرندی را در تئاتر شهر داشتم. «آخرین نامه» را هم در جشنواره «اسپولِتو» ایتالیا یک اجرا بردیم.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

دیدگاه خود را ارسال کنید