شهرام عبدلی | مراسم تشییع جنازه شهرام عبدلی

دلتان برای رضا رویگری کباب می شود! | ببینید تو مراسم شهرام عبدلی چقدر ناتوان و ضعیفه!

عکس جدید از رضا رویگری منتشر شده است.

دلتان برای رضا رویگری کباب می شود! | ببینید تو مراسم شهرام عبدلی چقدر ناتوان و ضعیفه!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که برای بازی در یک فیلم در مشهد حضور داشت به علت خونریزی مغزی در ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد بستری شد و با افت هوشیاری مواجه و در کما رفت. شهرام عبدلی که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، روز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. شهرام عبدلی پدر و مادرش اصالتا تورک هستند و یک خواهر و یک و برادر دارد. شهرام عبدلی از 2 تا 17 سالگی در محله قلعه مرغی بودند و حالا ساکن اکباتان تهران است. شهرام عبدلی سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است.

شهرام عبدلی

"شهرام عبدلی" بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر سکته مغزی پس از هشت روز کما و بستری در بیمارستان قائم مشهد جان باخت.

شهرام عبدلی، بازیگر ۴۶ ساله سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه در زمان فیلمبرداری سریال "آسوده باش" در مشهد دچار سکته و خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم این شهر منتقل شد. به رغم تلاش کادر درمان به علت وسعت خونریزی مغزی این هنرمند حوالی ساعت ۱۱ امروز دار فانی را وداع گفت.

شهرام عبدلی عهده دار یکی از چهار نقش اصلی سریال "آسوده باش" بود که فیلمبرداری آن از ۲۰ روز قبل در مشهد آغاز شده است.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

زندگی شهرام عبدلی

شهرام عبدلی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در خانواده‌ای ترک‌زبان و اردبیلی در تهران به دنیا آمد. او یک خواهر و یک برادر داشت. آن‌ها تا دوران نوجوانی در قلعه‌مرغی ساکن بودند و بعدها به اکباتان رفتند. شهرام عبدلی از سال اول ابتدایی در گروه تئاتر مدرسه به بازیگری علاقه نشان داد و هرساله در تئاتر مدرسه شرکت می‌کرد. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات است. او دو فرزند داشت.

شهرام عبدلی فعالیتش را در سال ۱۳۷۸ به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی همسفر از قاسم جعفری آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۰ در مجموعه تلویزیونی خط قرمز به کارگردانی جعفری حضور یافت. او نقش ضدقهرمان این مجموعه را ایفا کرد که برای آن به شهرت گسترده‌ای رسید. به گفتهٔ جعفری، هنگام فیلم‌برداری سکانس مرگش «زیر بار نرفت و ۲ روز خودش را در اتاقی حبس کرد و اصرار داشت تاته قصه بماند و زود کشته نشود.» نخستین حضور سینمایی او در دختری در قفس بود.

شهرام عبدلی

عارضه مغزی و درگذشت شهرام عبدلی

شهرام عبدلی در حالی که در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت در حال استراحت در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه می‌شود و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه می‌کند. بلافاصله اقدامات درمانی برای وی انجام می‌شود و بعد از سی‌تی اسکن مغز مشخص می‌شود که وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما می‌رود.بعد از حدود یک هفته اقدامات درمانی برای وی بی‌حاصل بوده و نهایتاً صبح روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

سیدجواد هاشمی؛ شهرام عبدلی در بهترین جا به ما می‌خندد...

سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که اجرای این مراسم را برعهده داشت؛ او به این نکته اشاره کرد: به روح شهرام سلام می‌کنم. چقدر روزگار بدی است. من برای آن‌ها که شهرام را از نزدیک می‌شناسند هم می‌گویم که او جزو نوادر هنرمندان بود، عمیق بود و فکر می‌کرد. شاید توانایی‌ها و هنرهای او در پس پرده بازیگری‌اش پنهان شده بود. حیف که خداوند گلچین است و گل‌ها را می‌چیند. شهرام الان در بهترین جا به ما می‌خندد. او بیشتر از اینکه غم خود را بخورد، غم دیگران را می‌خورد و حالا این همه غم یک جا جمع شد.

اولین نفری که از دوستانش پشت تریبون حاضر شد کوروش سلیمانی بود؛ او این‌طور درباره شهرام عبدلی صحبت کرد: ما برای برادرمان اینجا آمدیم برای کسی که دلتنگ گرمی و حضور خوبش در فضای هنر خواهیم ماند اما چرا دوستان ما این‌قدر زود پرپر می‌شوند؟ ای کاش روزگار با ما مهربان‌تر باشد. از خداوند خاضعانه می‌خواهم دستگیر همه کسانی باشد که در کودکی پدرشان را از دست می‌دهند. هیچکدام ما نمی‌تواند یارای خانواده‌ای باشد که شهرام به آنها عشق می‌ورزید.

هاشمی در ادامه دوباره پشت تریبون قرار گرفت و بیان کرد: شهرام عبدلی در حرم امام رضا (ع) طواف داده شد. خودش همیشه دغدغه مردم داشت. در موقعیتی که نابسامانی وجود دارد و مردم ناراحتند قطعاً هنرمندان ما یک قدم جلوتر هستند و بیشتر ناراحتند و او همینطور بود. شهرام با همه بزرگی‌اش همه حقش را از سینما نگرفت و خیلی بزرگ‌تر از آن بود که مردم در قاب تصویر دیدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید