هواشناسی|هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

خبر مهم هواشناسی برای مردم | هشدار جدید برای این استان ها

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران و برف در جاده‌های ۱۱ استان کشور، ترافیک سنگین در جاده چالوس، محور هراز و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

خبر مهم هواشناسی برای مردم | هشدار جدید برای این استان ها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم و آب اسک دارای ترافیک سنگین بوده و تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت  مسیر (رفت و برگشت) روان است.

محور هراز دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای چالوس و  فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

 

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی محورهای استان تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، قزوین، کرمانشاه،گیلان، البرز، مازندران و یزد خبر داده است.

 

طی 24 ساعت گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری 2.7 درصد کاهش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها 8.7 درصد بوده، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت گرفته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید