اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها|شقایق دهقان غصه دار شد| حضور شقایق در تبلیغات

شقایق دهقان غصه دار شد| حضور شقایق در تبلیغات

شقایق دهقان بازیگر ایرانی چندی پیش با انتشار عکسی از ناراحتی بی حدش خبر داد.

شقایق دهقان غصه دار شد| حضور شقایق در تبلیغات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شقایق دهقان بازیگر ایرانی است. شقایق دهقان این روزها تنها و با پسرش زندگی می کند. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما است. شقایق دهقان بعد از جدایی از مهراب قاسمخانی با حواشی بسیاری همراه است. شقایق دهقان این روزها در تبلیغات حضور پررنگی دارد.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان با پسر جوان

 از اخرین عکس شقایق دهقان در اینستاگرام شایعه ازدواج مجددش به وجود آمد او هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.شقایق دهقان پس از دو سال از جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی، به نظر می رسد شقایق دهقان رابطه جدیدی را آغاز کرده باشد. باید دید این حلقه نشانه ازدواج جدید شقایق دهقان است یا صرفا کارکردی تزیینی دارد. در ادامه تصویری از شقایق دهقان با حلقه ای در دستش را مشاهده می کنید.

شقایق دهقان

واکنش شقایق دهقان به بهاره رهنما

دهقان پیش از این واکنش تندی به صحبت های بهاره رهنما نشان داده بود . این دو نفر قبلا در خانواده قاسمخانی جاری هم بودند . واکنش او به بهاره رهنما حسابی جنجالی شده بود .

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد.

شقایق دهقان

خانواده و تولد در آلمان

بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از 3 ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودند.

دو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد . 

شقایق دهقان

شقایق دهقان با انتشار این تصویر نوشت :

از تو تا اوج تو ، زندگی من گسترده است . از من تا من ، تو گسترده ای. #سهراب_سپهری

شقایق دهقان

شقایق دهقان زاده ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسنده تلویزیون ایران است. همسر پیشین او مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنهٔ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

عمده فعالیت وی در سریال های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و سال ۱۳۹۶ همراه مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استندآپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان

 

تحصیلات ناتمام

من دیپلم ریاضی هستم ، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدم اما خواستم از سراسری بیارم که بدلیل درگیری کار نشد و دیگر ادامه ندادم.

شقایق دهقان

در کلاس عروسک گردانی

سال 1374 وقتی 17 ساله بود با ثبت نام در یکی از کلاس های عروسک گردانی در فرهنگسرای امیرکبیر شروع به یادگیری این رشته هنری کرد.

سپس در بحبوحه کنکور از طرف معلمی که در کلاس هایش شرکت کرده بود به تئاتر عروسکی معرفی شد و از آنجا مسیر زندگی اش تغییر کرد.

شقایق دهقان

ماجرای شروع از تئاتر

سال 1377 از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش جدی معرفی شد و همزمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم شروع کرد.

شقایق دهقان

شهرت با پاورچین تا برره

در سال 1381 وقتی 24 ساله بود با نقش یاسمین در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و با سریال کوچه آقاقیا سال 82 به شهرت رسید.

اما اوج شهرت وی سال 1384 با سریال شب های برره با نقش سحرناز بود که بعدا با سریال ساختمان پزشکان سال 90 هم دوباره سر زبان ها افتاد.

شقایق دهقان

ازدواج و پسرش

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد.

مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد.

شقایق دهقانشقایق دهقان

دیدگاه خود را ارسال کنید