قیمت‌ها در بازار خودرو افت کرد | قیمت خودرو امروز 1 اسفند

چانه زنی ها در وین ادامه دارد و در حالی که طرفین اعلام می کنند که زمان اعلام توافق بسیار نزدیک و شاید به کمتر از دو هفته دیگر برسد، همچنان هر یک از طرفین مذاکره به دنبال کسب امتیازات بیشتر است و توپ را به زمین دیگری می اندازد.

قیمت‌ها در بازار خودرو افت کرد | قیمت خودرو امروز 1 اسفند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بازار خودرو امروز افزایش قیمت های دیروز را تا حدی پس گرفت و در این میان خودروی سمند در میان خودروهای پرمشتری بیشترین افت قیمت را تجربه کرد.

چانه زنی ها در وین ادامه دارد و در حالی که طرفین اعلام می کنند که زمان اعلام توافق بسیار نزدیک و شاید به کمتر از دو هفته دیگر برسد، همچنان هر یک از طرفین مذاکره به دنبال کسب امتیازات بیشتر است و توپ را به زمین دیگری می اندازد. بازار خودرو در واکنش به این اتفاقات برخی موارد افزایش قیمت روز گذشته را پس گرفته است و همچنان منتظر نتیجه مذاکرات به نظر می رسد. 

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که امروز پژو ۲۰۶ تیپ دو ۴ میلیون تومان افزایش قیمت دیروز را عقب نشینی کرد و دوباره به نرخ ۲۶۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ ۳۲۵ میلیون تومان معامله می شود. 

 پژو پارس معمولی که قیمت آن از ۲۸۰ میلیون تومان تکان نمی خورد امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت مواجه شد و بهای آن به ۲۷۸ میلیون تومان رسید.

امروز قیمت سمند ال.ایکس ۵ میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد و بهای آن به ۲۶۶ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. 

خودروی دنا معمولی با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۳۶۸ میلیون تومان معامله می شود. 

پراید ۱۱۱ در بازار امروز تهران بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز همچنان با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۱۷۱ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۵۱ هم یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

تیبا معمولی یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و بهای آن امروز ۱۸۱ میلیون تومان است و تیبا دو نیز به همین ترتیب با افزایش یک میلیون تومانی قیمت به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است. 

ساینا دنده‌ای امروز همچنان با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان دیروز معامله می شود و کوئیک دنده‌ای بدون تغییر قیمت با بهای ۱۹۴ میلیون تومان عرضه شده است.

بهای کوئیک آر هم همچنان ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیدگاه خود را ارسال کنید