پیش فروش|پیش فروش خودرو|فوری: آغاز پیش فروش سایپا| این فرصت را از دست ندهید

فوری: آغاز پیش فروش سایپا| این فرصت را از دست ندهید

گروه خودروسازی سایپا، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، پیش‌فروش یکساله شش محصول خود را از هشت صبح امروز (پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه) به مدت دو روز آغاز کرده است. این گروه خودروسازی حین اجرای این طرح، در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس، اولین پیش فروش یکساله محصولات را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز کرده است.

فوری: آغاز پیش فروش سایپا| این فرصت را از دست ندهید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پیش فروش سایپا آغاز شد. پیش فروش سایپا از متقاضیان چندانی برخوردار نیست. در پیش فروش سایپا تنوع مدل خودرو کمتر است. پیش فروش سایپا قیمت تقریبا مناسبی دارد. شرایط جدید پیش فروش سایپا را بخوانید.

پیش فروش  سایپا

شرایط جدید پیش فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای فروش‌های هفتگی، این هفته شش محصول خود را به صورت پیش‌فروش یکساله عرضه کرده است. زمان تحویل این خودروها از مردادماه تا اسفند ماه سال آینده خواهد بود.

سایپا شش محصول شاهین، کوییک‌ S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و وانت سایپا با موتور M۱۳  را در این مرحله عرضه کرده است و متقاضیان از ساعت ٨ صبح امروز (پنجشنبه) به مدت دو روز بصورت شبانه‌وزی (تا ٨ صبح روز یکشنبه/ ۱۵ اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش این شرکت به نشانی saipa.iranecar.com  نسبت به ثبت‌نام درخواست خود، اقدام کنند.

طبق روال پس از اتمام مهلت ثبت‌نام (ساعت ١١ صبح یکشنبه ۱۵ اسفند ماه) قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان مشخص طرح مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه در طرح‌های پیش‌فروش یکساله، قیمت خودروها قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت (تا پیش از اعلام اسامی منتخبان اخذ نمی‌شود، فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، اولین پیش‌فروش یکساله محصولات گروه سایپا در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای پنج محصول (شاهین، کوییک‌ S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S ) به اجرا در آمده است.

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ  ١٩ آبان ١٤٠٠ ) که خودروسازان آغاز کرده‌اند، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.  

پیش فروش سایپا

دیدگاه خود را ارسال کنید