مهدی پاکدل| رعنا آزادی ور

عاشقانه های مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور | عکس

عکس جدید مهدی پاکدل از رعنا آزادی ور را در ادامه ببینید.

عاشقانه های مهدی پاکدل برای رعنا آزادی ور | عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی پاکدل بازیگر گزیده کار سینمای ایران است . مهدی پاکدل برادر حسین پاکدل است . مهدی پاکدل قبلا همسر بهنوش طباطبایی بوده است . طلاق مهدی پاکدل تعجب همه اهالی سینما و رسانه را برانگیخت. مهدی پاکدل ازدواج خود با رعنا آزادی ور را رسانه ای کرده است. 

مهدی پاکدل

عکس های مهدی پاکدل با زن سابقش

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی بعد از مدت ها سکوت بالاخره از علت طلاق خود از مهدی پاکدل پرده برداشت.بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

عاطفه رضوی بازیگر سینما و همسر حسین پاکدل با انتشار پستی اینستاگرامی ازدواج رعنا آزادی‌ ور و مهدی پاکدل را تائید کرد. رضوی تصویری از این دو بازیگر سینما را منتشر کرده است. پیشتر شایعاتی درباره ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل منتشر شده بود. 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور ازدواج کردندتصویری که عاطفه رضوی از آزادی‌ور و پاکدل منتشر کرده، او ذیل این تصویر نوشته است: دوستتان دارم خصوصا کنار هم مبارکمان باشد

مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل و از بازیگرا محبوب سینما و تلویزیون در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده بود اما در سال ۱۳۹۵ آن دو از یکدیگر جدا شدند.

سال گذشته انتشار یک عکس از مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره ازدواج این دو بازیگر در فضای مجازی به راه انداخت.

چندی پیش نیز حضور همزمان این دو بازیگر در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد شجریان مجددا به این شایعات دامن زد. 

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان است. او برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

پاکدل در فیلم‌های سینمایی تنگه ابوقریب، ماجرای نیمروز، محمد رسوالله، دایره زنگی، شبانه و... و در سریال های بامن بمان، اولین شب آرامش، ضامن، گمشده، ستایش، کیمیا، بی گناهان، ما چند نفر و... بازی کرده است. او اخیرا در سریال پربیننده "همگناه" در شبکه خانگی نقش آفرینی داشته است. 

عکس های مهدی پاکدل با زن جدیدش 

مهدی پاکدل

رعنا آزادی‌ور هم متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است.

او با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید