بهاره افشاری

بهاره افشاری از عشقش رونمایی کرد | تبریک تولد بهاره افشاری به عشق ابدی‌اش

تبریک تولد بهاره افشاری به عشقش را در ادامه ببینید.

بهاره افشاری از عشقش رونمایی کرد | تبریک تولد بهاره افشاری به عشق ابدی‌اش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره افشاری بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری بازیگر تئاتر است. بهاره افشاری سبک بازی خاصی دارد. بهاره افشاری مجرد است. بهاره افشاری این روزها در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد.

بهاره افشاری تولد عشق ابدی اش را تبریک گفت.

بهاره افشاری به مناسبت تولد برادرش عکسی از دوران کودکیشان را به اشتراک گذاشت و نوشت: تولدت مبارک عشق ابدی من.

بابک افشاری برادر بهاره افشاری و داماد خانواده سهیلی‌هاست، او همسر صبا سهیلی دختر کارگردان معروف سعید سهیلی و خواهر سینا و ساعد سهیلی است که در رشته مهندسی ساختمان و عمران تحصیل کرده و در حال حاضر به همراه خواهرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را بهاره افشاری بر عهده دارد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» از روز یکشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ جایگزین برنامه «۱۴ اینچ» در شبکه آی‌فیلم شد.

این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی، رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو سیما پخش و پای گونه‌ای جدید به نام ماورایی را به سریال‌های تلویزیونی باز کرد. «او یک فرشته بود» داستان زندگی مردی به نام بهزاد طاهری با بازی زنده‌یاد حسن جوهرچی را به تصویر می‌کشید که زندگی‌اش، پس از سانحه تصادف با دختری به نام فرشته (شیطان) با بازی بهاره افشاری دستخوش تغییراتی شد و…

بهاره افشاری در واکنش به بازپخش سریال «او یک فرشته بود» پس از ۱۷ سال، در استوری اینستاگرامش چنین نوشت: 

«من هنوز رفتن حسن عزیزم را باور ندارم، فکر نمی‌کردم روزی برسد که حتی یک سکانس از کار محبوبم را نتوانم ببینم. بعد از این همه مدت نمی‌توانم سریال را ببینم چون او ۱۰ روز قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوال بودنش گفت. گفت حال خوبی ندارم و تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی‌ام را نمی‌بینم! گفت بیا مرا ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه‌هاش گفت، از رابطه عاشقانه‌اش گفت و گفت زود بیا! من ۱۰ روز بیش‌تر نمی‌مانم. لعنت به لحنی که هیچ‌وقت نگذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا ۱۰ روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.» 

حسن جوهرچی جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به علت ایست قلبی در ۴۸ سالگی درگذشت.  

سریال «او یک فرشته بود» هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن در ساعات ۰۰:۰۰ و ۸ صبح روز بعد روی آنتن می‌رود.

بهاره افشاری

زندگینامه بهاره افشاری

بهاره افشاری زاده 14 تیر ۱۳۶۳ در شاهرود، طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. وی عضو یک خانواده 4 نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.

مزون لباس بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

بهاره افشاری

شهرت بهاره افشاری

 با سریال روزگار غریب در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال او یک فرشته بود در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید در سال 1389 هم در سریال فاصله ها کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی سر زبان ها افتاد.

حاشیه‌های خبری در خصوص بهاره افشاری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است.

بهاره افشاری

گفتگوی جالب با بهاره افشاری

به گفته خبرنگاران این مصاحبه ، بهاره افشاری به هیج وجه تن به گفتگو و مصاحبه نداده و با اصرار مداوم مصاحبه کنندگان و پس از مدتی حاضر به گفتگو با آن ها شد و از مسائل و شایعات پیرامونش و زندگی خصوصی اش سخن گفت .

مصاحبه با بهاره افشاری

گفتگو با بهاره افشاری  گفتگو جنجالی با بهاره افشاری پس از سکوتش : احساس امنیت نمی کنم ! 

“از ترسم شناسنامه ام را عوض نمی کنم! احساس امنیت نمی کنم. ۳ سال زندگی ام را با توهم نابود کردم. خانم ها من را دوست ندارند.”

شایعات اخیر در مورد بهاره افشاری و واکنش وی 

بهاره افشاری در صفحه شخصی خود نوشت:

خسته ام بیشتر از اینکه عصبانى باشم…

شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگى نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات. تلخى رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند شاید روزهاى زیادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگرى بودم.

بهاره افشاری

براى اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامى این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه یک بارم تا ممنوع الکارى در شرایطى که فقط روزى ۶ ساعت بیدارم و مابقى درگیر فیلمبرداریم تا ورودم به سینما از طرف x و حواشى دیگرم

فقط آقایون خبرگزارى ها که اکثرا هم معتبر ترینید….با کدام دین و ایمان و باورتان به زندگى من حمله ور شده اید؟؟؟؟یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید به مادرتان ،خواهرتان ،همسرتان و ناموستان چون من هم دختر کسى ،خواهر برادرم و ناموس کسى هستم

 گفتگو جنجالی با بهاره افشاری پس از سکوتش : احساس امنیت نمی کنم ! 

بعد از قانون که تک به تک شما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم به حق و خدایم

بهاره افشاری

فیلم های سینمایی بهاره افشاری

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

بهاره افشاری

سریال های بهاره افشاری

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

بهاره افشاریبهاره افشاری بهاره افشاری

 

دیدگاه خود را ارسال کنید