قیمت خودرو| قیمت خودرو امروز| قیمت امروز خودروهای داخلی| قیمت امروز خودروهای وارداتی|

قیمت انواع خودرو امروز 27 فروردین 1401| گرانی گریبانگیر خودروهای ایرانی شد

ایران خودرو لیست جدید قیمت های خود را اعلام کرد که بر اساس آن خودروهای این خودروساز افزایش قیمت کمتر از یک میلیون تومان را تجربه کردند.

قیمت انواع خودرو امروز 27 فروردین 1401| گرانی گریبانگیر خودروهای ایرانی شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت خودرو امروز هم تغییر کرد. قیمت خودرو با نوسان همراه است. قیمت خودرو طی چند ماه گذشته افزایشی شد. قیمت خودرو به دلیل قیمت گذاری دستوری گران تر شد. قیمت خودرو امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 27 فروردین 

در گروه خودرویی پژو اولین خودرو پژو جی ال ایکس دوگانه سوز است که با ۶۷۳  هزارتومان افزایش به ۱۵۰،۲۶۱،۶۰۰ رسید. پژو ۲۰۶ معمولی هم ۶۷۲ و ۹۰۰ هزار تومان گران شد و به ارزش ۱۵۰،۰۶۱،۹۰۰ تومان توسط این خودروساز عرضه خواهد شد. نسخه جدیدی که هم که توسط این خودروساز عرضه شده پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای است که قیمت اعلامی آن توسط ایران خودرو ۱۸۱،۲۴۸،۰۰۰ تومان می باشد. خودروی جدید دیگری که قرار است در سال ۱۴۰۱ توسط این خودروساز عرضه خواهد شد پژوپارس سفارشی با موتور ایکس یو سون پلاس است که قیمت مشخص شده برای آن فعلا ۱۸۴،۸۸۹،۴۰۰ تومان می باشد.

پژو پارس تیوفایو هم با ۶۷۳ هزارتومان افزایش به قیمت ۱۷۶،۵۹۶،۷۰۰ تومان رسید. این خودرو در نسخه معمولی و دوگانه سوز هم به قیمت ۱۷۶،۴۰۲،۱۰۰ تومان ارزش گذاری شد.

پژوپارس ELX هم که دوباره با موتوری جدید به خط تولید برگشته برای اولین بار ۲۱۱،۲۶۷،۰۰۰ تومان توسط ایران خودرو قیمت گذاری شده و قطعا اگر قرعه کشی ادامه دار باشد این خودرو به همراه باقی خودروهای جدید گروه پژو رانت های سنگینی به بازار خودرو تزریق خواهند کرد.

پژو ۲۰۷ هم شاهد عرضه محصولی جدید در گروه خود خواهد بود و پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز با موتور TU۵P با قیمت ۳۱۸،۴۹۴،۵۰۰ تومان در سبد محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت.

گروه خودرویی سمند هم شاهد افزایش قیمت های جزئی برای فروردین ماه ۱۴۰۱ است. سمند LX با موتور EF۷ هم با همان میزان افزایش مابقی محصولات به قیمت ۱۶۹،۰۴۹،۴۰۰ تومان رسیده و فروردین ماه توسط این خودروساز عرضه شده است.  مابقی محصولات این گروه خودرویی شامل سمند ال ایکس و سورن پلاس ۶۷۳ هزار تومان افزایش قیمت کارخانه داشته اند.

در گروه خودرویی رانا هم شاهد مدل جدیدی با موتور TU۵P و سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته دستی خواهیم بود که با قیمت ۲۲۸،۲۹۶،۷۰۰ تومانی عرضه خواهد شد. ذانا پلاس هم با همان ۶۷۳ هزار تومان افزایش ۲۱۴،۷۸۴،۸۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

در گروه خودرویی دنا، این خودرو با گیربکس ۶ سرعته به همراه فرمان برقی به لیست محصولات این گروه با قیمت ۳۶۰،۴۸۲،۹۰۰ تومان افزوده شده است و مابقی مدل ها کماف سابق با همان ۶۷۳ هزارتومان افزایش قیمتی سایر محصولات عرضه خواهد شد.

خودروی تازه وارد ایران خودرو در فروردین ماه فقط با مدل اتوماتیک عرضه خواهد شد به گونه ای که تارا اتوماتیک با ۶۷۳ هزار تومان افزایش نسبت به اسفندماه و با قیمت ۴۱۵،۶۳۰،۰۰۰ تومانی در لیست محصولات فروردین ماه ایران خودرو قرار گرفته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید