وام 100 میلیونی|فوری: پرداخت وام 100 میلیونی در این بانک ها| شرایط عجیب پرداخت وام 100 میلیونی

فوری: پرداخت وام 100 میلیونی در این بانک ها| شرایط عجیب پرداخت وام 100 میلیونی

رقم ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل در کلان شهرهایی مثل تهران اختصاص می‌یابد، اما در سایر شهرها این مبلغ کمتر می‌شود.

فوری: پرداخت وام 100 میلیونی در این بانک ها| شرایط عجیب پرداخت وام 100 میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام 100 میلیونی پرداخت می شود. وام 100 میلیونی تنها به برخی افراد پرداخت می شود. وام 100 میلیونی دارای اقساط بلند مدت است. وام 100 میلیونی از سود مناسبی برخوردار است. وام 100 میلیونی دارای شرایط خاصی است.

وام100 میلیونی

شرایط جدید دریافت وام 100 میلیونی

وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.  وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

 رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه‌ها اکنون ۸۷ هزار دانشجوی متأهل دارند، گفت: وام ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به دانشجویان متأهل کلانشهرها اختصاص می‌یابد.

مسعود گنجی روز سه‌شنبه درباره اختصاص وام بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل، اظهار داشت: بر اساس مصوبه قانون حمایت خانواده، صندوق رفاه دانشجویان مکلف شد ۵۰ درصد ودیعه مسکن یک واحد ۵۰ متری در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر و ۵۰ درصد واحد ۱۰۰ متری را در سایر شهرها پرداخت کند. بودجه در نظر گرفته شده برای ستاد ملی جمعیت، ۱۰ هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ، صندوق چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای تأمین ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن دانشجویان متأهل درخواست کرده است.

این مسوول صندوق رفاه دانشجویان درباره اختصاص مبلغ وام ودیعه مسکن، یادآور شد: رقم ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن به دانشجویان متأهل در کلان شهرهایی مثل تهران اختصاص می‌یابد، اما در سایر شهرها این مبلغ کمتر می‌شود.

وی درباره دریافت این مبلغ، تاکید کرد: ستاد ملی جمعیت باید این مبلغ را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کند که این امر در سال جاری تحقق می‌یابد تا صندوق رفاه به ماده هشت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عمل کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید