وام 100 میلیونی|شرط عجیب وام 100 میلیونی| مدارک لازم وام 100 میلیونی

شرط عجیب وام 100 میلیونی| مدارک لازم وام 100 میلیونی

ثبت‌نام وام ۱۰۰ میلیونی آغاز شد و کمترین مبلغ وام فرزندآوری مربوط به فرزند اول و ۲۰ میلیون تومان است. اما سقف وام فرزندآوری ۱۰۰ میلیون تومان است که به فرزند پنجم به بعد تعلق می‌گیرد.

شرط عجیب وام 100 میلیونی| مدارک لازم وام 100 میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام 100 میلیونی به زودی پرداخت می شود. پرداخت وام 100 میلیونی دارای شرایط خاصی است. وام 100 میلیونی تنها به برخی افراد پرداخت می شود. وام 100 میلیونی از سود مناسبی برخوردار است. جزئیات جدید وام 100 میلیونی را بخوانید.

وام 100 میلیونی

جزئیات جدید وام 100 میلیونی

بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری از امروز چهارم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. مدارک لازم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری چیست و برای ثبت‌نام باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

 برای ثبت‌نام وام فرزندآوری باید به آدرس ve.cbi.ir مراجعه کرد. این سامانه هم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری است و هم وام ازدواج.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد  رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود.  مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است.

پس از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود.

متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه فرزندآوری

براساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال یک ضامن معتبر و برای مبالغ بالاتر، دو ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل است.

کمترین مبلغ وام فرزندآوری مربوط به فرزند اول و ۲۰ میلیون تومان است. اما سقف وام فرزندآوری ۱۰۰ میلیون تومان است که به فرزند پنجم به بعد تعلق می‌گیرد. مبلغ وام برای فرزندان دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است.

بر اساس وعده بانک مرکزی متقاضیان وام فرزندآوری از ابتدای این هفته می‌توانند برای دریافت این وام به شعب بانکی مراجعه کنند.

متقاضیان وام فوری با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این وام فوری از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود. وام فوری 100 میلیونی در چند وقت اخیر از طرف دولت تصویب شده است و متقاضیان با داشتن شرایط مورد نظر می توانند این تسهیلات را دریافت کنند. پرداخت وام فوری تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن جز دستورات جدید دولت به بانکهاست.

وام بازنشستگان دارای متقاضیان زیادی است. وام بازنشستگان از شرایط خاصی پیروی می کند. وام بازنشستگان مبلغ چندانی ندارد. وام بازنشستگان هر ساله با تنش همراه است. شرایط جدید وام بازنشستگان را بخوانید

وزارت امور اقتصادی و دارایی بهمن ماه در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ۱۳ بانک دولتی بر اجرای بخشنامه عدم نیاز به ضامن در پرداخت تسهیلات خرد تاکید کرد.

شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران اجرایی دولتی همچون وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی براساس تشخیص بانک که حقوق افراد به آن واریز می‌شود، مشمول طرح هستند.

با وجود ابلاغ پرداخت وام بدون ضامن برخی از بازنشستگان موفق به دریافت این وام نشدند.

مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: پرداخت وام خرد بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با ارائه گواهی کسر از حقوق از ابتدای بهمن آغاز شده است و شرط حقوق‌بگیر بانک مربوطه بودن را برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن حذف کرده‌ایم.

الله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه گفت: ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان با درخواست غیر حضوری پرداخت شد و این روند ادامه خواهد داشت

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.

علیرضا قیطاسی گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حقوق را نپذیرد.

وی افزود، دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.

قیطاسی تاکید کرد: روسای واحد بانک‌ها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانک‌ها و مجموعه شورای هماهنگی بانک‌ها و بانک مرکزی است و شعب بانک‌ها باید این خواسته را اجرایی کنند

در یک دسته‌بندی کلی هم رتبه‌اعتباری خیلی ضعیف، ضعیف، کم ریسک، خوب و عالی تعریف می‌شود و بر این اساس رتبه حد بالا، حد پایین و حد اعتباری انجام می‌شود. 

واریز وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با اولویت شاغلان کارمندی انجام می‌شود و پس از آن با اولویت بازنشستگان صورت می‌گیرد.

نماینده دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ۲۰ شبکه اصفهان گفت: بانک‌های تجارت، ملی، ملت، صادرات، مسکن، سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، صنعت و معدن، توسعه صادرات، توسعه تعاون و صندوق قرض الحسنه مهر ایران در سراسر استان آماده ارائه این تسهیلات به کارمندان و بازنشستگان هستند.

ساعدی با بیان اینکه برای دریافت وام تا مبلغ پانصد میلیون ریال به جز داشتن رتبه اعتباری A، B و C گواهی کسر از حقوق نیز مورد نیاز است، افزود: برای دریافت وام تا مبلغ یک میلیارد ریال به جز این موارد چک یا سفته نیز دریافت می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت امتناع بانک‌ها از ارائه این تسهیلات، به معاونت بازرسی سرپرستی این بانک‌ها در مراکز شهرستان‌ها یا اصفهان مراجعه کنند.

 «مصطفی قمری‌وفا» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: طبق بخشنامه وزارت اقتصاد، شرایط دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن طبق ۲ روش انجام می شود.

براساس این بخشنامه دریافت وام تا ۵۰ میلیون تومان تنها با نامه کسر از حقوق و دریافت وام تا ۱۰۰میلیون تومان یک نامه کسر از حقوق همراه با چک یا سفته صورت می‌گیرد.

طبق اعلام بانک مرکزی، جامعه هدف پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن شامل شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حقوقشان در بانک‌های زیر مجموعه وزرات اقتصاد پرداخت می‌شود، شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های دولتی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رتبه اعتباری یعنی رفتار مالی قبلی یک متقاضی وام که بانک بتواند با توجه به آن تا صدمیلیون تومان بدون درخواست ضامن تسهیلات پرداخت کند. البته مبلغ وام براساس میزان اعتباری خواهد بود که فرد به دست آورده است و برای مابقی مبلغ درخواستیف باید ضامن معرفی کند.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وام صد میلیونی بدون ضامن اظهار کرد: این اقدام امری است که در اغلب کشورها در حال اجرا است؛ به این‌گونه که با اتکا به اعتبار یک مشتری، به او وام پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از قبل هم دارای مصوبه بود و متأسفانه اجرایی نمی‌شد، افزود: در دولت سیزدهم با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد، دستور بر اجرایی شدن آن گرفته شده است. قرار بر آن است در فاز نخست، کارکنان بخش دولتی و در کل حقوق‌بگیران اعم از دولتی یا خصوصی که دارای نامه کسر از حقوق هستند، شامل دریافت وام بدن ضامن شوند.

دیدگاه خود را ارسال کنید