قیمت بنزین|فوری: قیمت جدید بنزین اعلام شد| گرانی به بنزین رسید؟

فوری: قیمت جدید بنزین اعلام شد| گرانی به بنزین رسید؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر قرار است تغییر قیمتی اعمال شود باید در لایحه بودجه سال آینده بیاید یعنی اگر دولت پیشنهادی دارد، در آذرماه ارائه دهد و در اسفند ماه در مجلس بررسی خواهد شد، اما در هر حال اکنون تمامی مسئولین اتفاق‌نظر دارند که افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

فوری: قیمت جدید بنزین اعلام شد| گرانی به بنزین رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت بنزین اعلام شد. قیمت بنزین هر سال افزایش می یابد. قیمت بنزین بعد از ارائه کارت سوخت افزایشی شد. قیمت بنزین در معیشت مردم تاثیر گذار است. قیمت بنزین نقش موثری در نرخ کرایه ها دارد.

قیمت بنزین

قیمت جدید بنزین

 

فریدون عباسی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح نیست، اعلام کرد: در سال جاری هیچ‌یک از حامل‌های انرژی گران نخواهند شد.

وی افزود: اگر قرار است تغییر قیمتی اعمال شود باید در لایحه بودجه سال آینده بیاید یعنی اگر دولت پیشنهادی دارد، در آذرماه ارائه دهد و در اسفند ماه در مجلس بررسی خواهد شد، اما در هر حال اکنون تمامی مسئولین اتفاق‌نظر دارند که افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال تغییر در روند توزیع نیز تصریح کرد: فعلا قرار نیست تغییری در سهمیه‌بندی و نحوه توزیع بنزین داشته باشیم. ابتدا باید مشکلات فعلی حل شود و ما بتوانیم به سمت ارز تک‌نرخی برویم و دولت هم بتواند با نرخ تثبیت‌شده ارز را تامین کند، البته ممکن است نوساناتی هم باشد اما در حد سِنت باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت نرخ ارز را کنترل کند و ارزش پول ملی در حد واقعی حفظ شود فشاری هم که بابت تامین مایحتاج به مردم وارد می‌شود، به حساب دهک‌های نیازمند واریز می‌شود.

عباسی تاکید کرد: اگر به سمت تک‌نرخی شدن ارز برویم و حواس‌مان هم به کشورهای اطراف باشد منابع ایران سر سفره‌های همسایگان نخواهد رفت و مردم کشور خودمان از آنها بهره برداری خواهند کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید