وام دانشجویی|فوری: پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان دکتری

فوری: پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان دکتری

دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان مقطع دکتری (ph.d) دانشکده پزشکی خود وام بیمه تامین اجتماعی اعطا می‌کند.

فوری: پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان دکتری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام دانشجویی پرداخت می شود. وام دانشجویی دارای شرایط خاصی است. وام دانشجویی از سود مناسبی بهره مند است. وام دانشجویی به دانشجویان مقطع دکتری پرداخت می شود. وام دانشجویی از مبلغ مناسبی برخوردار است.

وام دانشجویی

جزئیات جدید پرداخت وام دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد تسهیلات بیمه تامین اجتماعی را به منظور گسترش پوشش بیمه‌ای با لحاظ شدن سوابق کاری و بیمه درمانی، به همه دانشجویان روزانه و غیرروزانه مقطع دکتری تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه تربیت مدرس اعطا کند.

بر این اساس، دانشجویان مقطع دکتری دانشکده علوم پزشکی روزانه و غیرروزانه دانشگاه تربیت مدرس که متقاضی استفاده از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی هستند، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به پرتال دانشجویی به آدرس portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

متقاضیان باید برای ثبت نام، سند تعهد محضری به همراه حکم کارگزینی ضامن (کارمند رسمی، پیمانی و یا بازاری با جواز کسب)،‌ فرم تعهد محضری  وزارت بهداشت، فرم درخواست بیمه تامین اجتماعی و کپی مدرک تحصیلی مقطع قبل (دانشجویانی که مقطع قبل در دانشگاه‌های وزارت علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد تحصیل کرده‌اند.) را ارائه دهند.

بنا بر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، امکان ثبت‌نام در سامانه تامین اجتماعی صرفا برای دانشجویانی میسر است که نام آنان در اسناد تایید شده سیستم یکپارچه صندوق موجود باشد. 

همچنین، دانشجویانی که در مقطع قبل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت تحصیل کرده‌اند، در صورت داشتن بدهی معوقه ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت از لیست تسهیلات حذف خواهند شد. 

مبلغ تسهیلات منطبق بر تعرفه تامین اجتماعی و بدون کارمزد است و دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل ملزم به پرداخت آن هستند و دانشجویان حداکثر به مدت ۴ سال امکان بهره‌مندی از تسهیلات تامین اجتماعی صرفا به عنوان سابقه کار را خواهند داشت.

دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرده دانشجویان موظفند بلافاصله بعد از قطع رابطه آموزشی یا نیاز به انصراف از دریافت تسهیلات بیمه، موضوع را به اداره خدمات دانشجویی دانشگاه اطلاع‌رسانی نمایند.

دیدگاه خود را ارسال کنید