سوتی پسر کره ای در عصر جدید | عصر جدید

حضور جنجالی پسر کره‌ای در برنامه عصر جدید ترکاند | فیلم

پسر کره جنوبی در صحنه عصر جدید از خاطره بامزه اش پس از اجرا اولشان می گوید.

حضور جنجالی پسر کره‌ای در برنامه عصر جدید ترکاند | فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 عصر جدید، از سال 1397 در شبکه سه ملی در حال فعالیت است. عصر جدید به عنوان یکی از برنامه های پرطرفدار ایرانی شناخته شده است. احسان علیخانی بار دیگر با تهیه و تولید برنامه عصر جدید درخشید. او پیش از عصر جدید در کارنامه فعالیت خود برنامه پرطرفدار و جنجالی ماه عسل را دارد. عصر جدید یکی از پر بازدید کننده ترین برنامه های شبکه صدا و سیما جمهوری اسلامی می باشد.

گروه شصت ثانیه، از گروه های موسیقی فصل سوم برنامه استعداد یابی عصر جدید در صحنه مرحله دوم عصر جدید حضور یافتند. این گروه با اجرای هیجان انگیز در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی رسیدند. پسر دورگه کره ای_ایرانی در این مرحله هم سوتی بامزه داد. مادر وی اهل کره جنوبی و پدرش اهل ایران بود اما به گفته خودش متولد و بزرگ شده ایران است.

این گروه متشکل از چند پسر جوان است که به اجرای موزیک به صورت گروهی پرداختند. این گروه نیز به عنوان گروه برتر بر مرحله نیمه نهایی عصر جدید راه پیدا نمودند.

بیوگرافی گروه شصت ثانیه (۶۰ ثانیه) عصر جدید

گروه شصت ثانیه یکی از گروه هایی بوده که در 6 فروردین 1401 در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرده و توانست با اجرای زیبا به توجه داوران این مسابقه را به خود جلب کنند. اعضای این گروه در شهرهای مختلف کشور بوده که از طریق شبکه های اجتماعی یکدیگر را یافته اند و توانستند گروه موسیقی منجسمی را برای حضور در عصر جدید تشکیل دهند. 

این گروه موفق شد چراغ های سفید داوران عصر جدید را دریافت کند و به مرحله بعدی این مسابقه راه پیدا نماید. اجرای اول این گروه آهنگی از اعضای بی اتی اس(BTS)_ یک گروه پاپ کره ای_ بود که مورد توجه قرار گرفت آنها با اجرای آهنگ اقتباسی از یکی از آهنگ های بی تی اس توانستند 3 چراغ سفید از داروان عصر جدید دریافت کنند.

یکی از اعضای این گروه که دورگه کره ای_ ایرانی است، کامدین یگانه نام دارد که در اینستاگرام خود گفته : پارسال همین امروز بود که فعالیتم رو به صورت حرفه‌ای شروع کردم. اول راهم با مدلینگ بود ولی الان افتخار این رو داشتم که بتونم برای مردم ایران و داوران عصر جدید، اجرا داشته باشم. امیدوارم من و بقیه‌ی گروه شصت ثانیه بر روی لبهای مردم لبخند و در دلشون شادی رو، حتی برای یک لحظه هم که شده، کاشته باشیم.

آرین راد یکی دیگر از اعضای گروه، فعال موسیقیایی ایران و لیدر گروه موسیقی شصت ثانیه است. این گروه از شش جوان با استعداد و خلاق ایرانی تشکیل شده و سبک جدیدی از موسیقی را به بیننده عرضه می کند.

آرین راد لیدر گروه موسیقی شصت ثانیه است. این گروه از 6 جوان با استعداد و خلاق به نام های آرین، آدرین، هیرا، کامدین، حامد و آران تشکیل شده است. این گروه در سبک ipop فعالیت می کند. این سبک ایرانیزه شده سبک موسیقی kpop است. kpop یا پاپ کره‌ای یک ژانر از موسیقی عامه‌پسند از کرهٔ جنوبی است.

حضور در عصر جدید

گروه موسیقی 60 ثانیه با حضور در برنامه عصر جدید و اجرایی زیبا توانست با دریافت 4 رای سفید از داوران به مرحله بعد صعود کند. این اجرا توانست نظر مخاطبان و داوران را جذب کند و به یکی از پر بازدیدترین اجراهای این دوره تبدیل شود.

عصر جدید

 

بنظر می رسد به علت حضور افراد دو رگه در ایران و البته شرکت آنها در مسابقه استعداد یابی باعث بیشتر دیده شدنشان شد. این گروه خودشان را در برنامه عصر جدید اینگونه معرفی کردند:

"۶ تا پسر باحال و هنرمند، که توی یک‌دقیقه تصمیم گرفتن در بن‌بست نمونن و با تلفیق و نوآوری، فردا رو بسازن و تا آسمون‌ها، برن بالا و بالاتر!"

البته علاوه بر فعالیت های موسیقیایی این گروه هر کدوم از این اعضا مثل آرین، آدرین و حامد و کامدین در صفحات اینستاگرام و یوتیوب شخصی خودشان علاوه بر نمایش استعداد خودشان، علاقه مندی شان به سبک پاپ کره ای (kpop) اشاره هایی می کنند. بنظر می رسد که این علاقه مندی آن ها به موسیقی کره ای موجبات آشنایی شان با همدیگر و فعالیت در یک گروه هنری شده باشد.

عصر جدید

 

نقد ها و حواشی گروه شصت ثانیه در عصر جدید 

این گروه بار دیگر با استفاده از استعداد خودشان و اجرای درخشان در صحنه عصر جدید درخشید. هرچند که در اجرای اول از متن و پوشش گروه پاپ کره ای (BTS) وام گرفتند و با حواشی هم رو به رو شدند، این دفعه با عبرت گرفتن از انتقاد مخاطبان، متن و موسیقی خودشان استفاده کردند. و همچنین علاوه بر آنکه علاقه مردمی به استعداد و توانایی شان، با نمک بودن آنها نیز یکی از جذابیت هایی است که موجب دیده شدن بیش از پیششان خواهد شد. 

کارنامه کاری مجری برنامه عصر جدید

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد. او از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد. 

احسان علیخانی از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی ‌آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است و با مادرش بسیار صمیمی است. در دوران مدرسه درسخوان اما بازیگوش بوده و مدیر مدرسه برای مهار شیطنتش، او را مبصر کلاس می کند. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

 به گفته خودش در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشته اما با مشورت هایی که کرده به این نتیجه می رسدکه به هنر به عنوان شغل دوم بیاندیشد. از همین جهت برای کنکور درس می خواند تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران خواهد شد و مسیر پر موفقیتش را به این صورت طی می کند. 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید