نرگس محمدی| طلاق نرگس محمدی

جنجال جدید نرگس محمدی و همسرش در تئاتر | نرگس محمدی به سیم آخر زد!

نرگس محمدی در کنار همسرش، علی اوجی، در صحنه نمایش "اولد سانگر: عشق روز های کرونا" به نویسندگی محمد رحمانیان در پردیس تئاتر شهرزاد درخشید.

جنجال جدید نرگس محمدی و همسرش در تئاتر | نرگس محمدی به سیم آخر زد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نرگس محمدی، در صحنه تئاتر پردیس تئاتر شهرزاد به تهیه کنندگی علی اوجی درخشید. نرگس محمدی در برنامه دورهمی از ماجرا آشنایی اش با علی اوجی می گوید. نرگس محمدی در رشته پرستاری تحصیل کرده است. مراسم خواستگاری نرگس محمدی در حرم یکی از ائمه صورت گرفت. برادر نرگس محمدی در صحنه نمایش بازی می کند.

نرگس محمدی

به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، محمد رحمانیان کارگردان تئاتر تصمیم دارد نمایش تازه خود به اسم «اولد سانگر: عشق روزهای کرونا» را با تهبه کنندگی علی اوجی از ۱۴ اردیبهشت سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

قصه «عشق روزهای کرونا» که نام آن برگرفته شده از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز است، در هفت اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی نوشته شده است.

احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی، شکیب شجره، سعید توکلی، نوشین اعتماد، کسری کندری، راحیل زمانی، الناز ابراهیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این اجراست. سایر عوامل این نمایش عبارتند از ترانه سرا: حسن علیشیری، پیانیست و تنظیم کننده: سردار سرمست، طراح هنری: پردیس رافعی، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، با همکاری: پدیده جمالها، علیرضا فولادشکن، محمود زهره وند، سام بهشتی، سحر خطیبی، صادق پیاده کوهسار.

نرگس محمدی

‎این نمایش که به تهیه کنندگی علی اوجی اجرا می شود و نامش برگرفته از اثر درخشان مارکز است، در طول کمتر از یک هفته به فروشی بیش از نیم میلیارد تومان دست پیدا کرده است. ‎ رضا یزدانی در طول این اجرا هشت ترانه ی تازه ی خود را می خواند. ترانه هایی که توسط حسن علیشیری بر روی ملودی های خاطره انگیز خارجی سروده شده و توسط سردار سرمست تنظیم شده است.

فروش سه روز پایانی نمایش "الدسانگز / عشق روزهای کرونا"آغاز شد. ‎جدیدترین نمایش محمد رحمانیان که از ۱۴ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی پرده رفته با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شده است. پیش فروش این نمایش از 21 فرودین ماه آغاز شده بود که با استقبال خوبی مواجه شد. علاقه‌مندان می توانند علاوه بر مراجعه به سایت فروش بلیت، به صورت حضوری هم بلیت‌های این نمایش را از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد خریداری کنند.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.او ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. او با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.او ابتدا به تئاتر مشغول شد.  او همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی

خانواده نرگس محمدی

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد.  هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند. نرگس محمدی در اردیبهشت ماه سال 96 در سن 33 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده ازدواج کرده است و متاهل می باشد. وی پیش از این در برنامه دورهمی گفته بود به دلیل اینکه تاکنون خواستگار نداشته است مجرد مانده است.

نرگس محمدی در جایی می گوید که مادرش کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی هایی داشته ، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ اش به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده اصرار داشتند اول درسش تمام شود و بعدا به طور جدی وارد عرصه بازیگری بشود که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی بازیگر، تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی متولد 1362 می باشد. علی اوجی همسر نرگس محمدی است. علی اوجی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده است. علی اوجی بازیگرنقش وکیل سریال در حاشیه پیش از این نیز در سریال شوخی کردم و پژمان به ایفای نقش پرداخته بود. علی اوجی را سالها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی می شناختیم. او با دعوت مهران مدیری برای بازی در مجموعه «شوخی کردم» نشان داد که در بازیگری حرف های بسیاری برای گفتن دارد و بدون تردید یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال «در حاشیه» است. علی اوجیهنرمند متفکری است که آگاهانه در مسیر پیش رویش قدم بر می دارد.

در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد. مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند. آقای رحمانیان نیز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

دیدگاه خود را ارسال کنید