لیلا بلوکات| ازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در اینستاگرامش فیلمی عجیب گذاشت|فیلم

لیلا بلوکات با پخش فیلمی در صفحه اینستاگرامش جنجال راه انداخت. پسر خوشگل تو فیلم کی بود؟ طرفداران این سریال از این ویدئو پخش شده استقبال کردند.

لیلا بلوکات در اینستاگرامش فیلمی عجیب گذاشت|فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

لیلا بلوکات هنرپیشه معروف ایران در صفحه اینستاگرام خودش عکس جنجالی منتشر کرد. لیلا بلوکات عکس عروسی اش را پخش کرد. لیلا بلوکات بازیگر جذاب و باحال ایرانی می باشد که در حال حاضر او را در نقش مینا در سریال پر بیننده و جذاب از سرنوشت می بینیم که از ابتدای ماه رمضان شروع شد و همچنان هم ادامه دارد. لیلا بلوکات با بازی در یک مجموعه چهار فصل مخاطبان خودش را بدست آورد. لیلا بلوکات دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات و پخش پشت صحنه سریال با مجید واشقانی

لیلا بلوکات از هنرمندان بسیار ثروتمندی است که البته جز بازیگری و پولدار بودن یه کار دیگه هم بلد  که از همه مهمتره و واقعا از دیگر هنرمندان متمایزش میکنه. لیلا بلوکات مدیریت خیریه مهر لیلا رو برعهده دارد که کار آسونی هم نیست و در اون از بچه های معلول و بی سرپرست نگهداری میکند اما اگه بخوایم برگردیم سر شغل و حرفه لیلا بلوکات باید برگردیم سر ازسرنوشت که خانوم بازیگر گاهی پست و استوری هایی از پشت صحنه منتشر میکند و از مخاطب نظر میخواد. اما این وسط مجید واشقانی هم که در این سرایل نقش همسر لیلا رو دارد، از بازیگران پر طرفداری شده است که در صفحه اینستاگرامش فالوور های زیادی دارد. لیلا بلوکات هم که به تازگی ویدیویی از پشت صحنه همراه با مجید خان منتشر کرد هوادرای آقای واشقانی سرازیر شدند.

 

حواشی لیلا بلوکات

به تازگی لیلا بلوکات تصاویری منتشر کرد که برای یک زوج کوتاه قامت عروسی گرفته بودن و خانوم بازیگر هم تیپ و استایلی خیلی خوشگل داشت. البته که وی در این استوری ها در کنار مردی جوان بود که با یه متن و توضیح شایعات رو خاتمه داد!

لیلا بلوکات

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است. 

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم. لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند. لیلا بلوکات (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نقش‌آفرینی شخصیت نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر از جمله نقش‌های شناخته شده بلوکات است. لیلا بلوکات مؤسس خیریهٔ مهر لیلاست.

لیلا بلوکات

 

لیلا بلوکات بازیگر معروف و شناخته شده ایرانی است که با بازی در سریال محبوب «یوسف پیامبر» به شهرت رسید. لیلا بلوکات از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام می باشد که بیش از 2 میلیون فالوور دارد و لیلا بلوکات راه به راه پست و استوری با استایل های مختلف می گذارد.لیلا بلوکات بسیار اهل خوشگذرانی و دور دور است. لیلا بلوکات همچنین ورزش و اسکی و سوارکاری را بسیار دوست درد و دنبال می کند و در کل خانمی مستقل و ورزشی است هراز گاهی نیز کپشن ها غمگین میگذارد که همه را به شک می برد. 

او یک بار با پوشیدن لباس چسبان و نامناسب و پخش کردنش درفضای مجازی موجبات سر و صدای فالوور هایش شد و به دردسر هایی افتاد. او در جایی گفته بود که عاشق خانواده اش هست و بسیار خانواده دوست می باشد، رابطه اش با اعضای خانواده صمیمی و نزدیک است ، یکی از خواهرانش بنام نوشا فارغ التحصیل مهندسی برق و متاهل است. خواهر کوچکترش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است ، و تنها برادرش هم نقشه کشی صنعتی خوانده است. او فرزند دوم خانواده اش می باشد.

لیلا بلوکات

 

برادر لیلا بلوکات خیلی خوشگل است

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته : من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو ، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه ، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم. 

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات و خیریه مهر لیلا

خیریه مهرلیلا با مدیریت «لیلا بلوکات» از سال ۱۳۹۱ و با شماره ثبت ۴۱۶۹۸ تاسیس و فعالیت خود را به طوری رسمی آغاز نمود. خیریه مهرلیلا رسالت خود را همچون سال های گذشته خدمت رسانی به کودکان می داند، کودکانی با شرایط کم توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری های خاص، بی سرپرست و بد سرپرست در مناطق محروم و همچنین کمک هایی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و بلایای طبیعی از محورهای اصلی خدمات خیریه مهرلیلا می باشد.

لیلا بلوکات

 
لیلا بلوکات عمل جراحی نکرده!

او در یک مصاحبه ای گفت: من بارها به خاطر بینی کوچک و گونه برجسته ام مورد قضاوت قرار گرفتم ، حتی اغلب کارگردان ها فکر می کنند هیچ جای صورتم مال خودم نیست! او قسم خورد که هرگز هیچ جای صورت و بدنش را تحت عمل جراحی نکرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید