مهدی طارمی| ازدواج مهدی طارمی

مهدی طارمی از ایران رفـت| ماجرا خیانت مهدی طارمی

مهدی طارمی به ایران خیانت کرد.

مهدی طارمی از ایران رفـت| ماجرا خیانت مهدی طارمی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی طارمی پس از یک فصل استثنایی در پورتو که توانست ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل بدهد و نقش اصلی در تیمش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را داشته باشد، در فینال جام حذفی نیز یک‌تنه تیمش را صاحب یک برد پُر گل و البته کسب دو گانه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ کرد.

ستاره ایرانی پورتو که در لیگ برتر پرتغال رتبه دوم برترین گلزنان و رده سوم بهترین پاسورهای این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و در کنار آن با گرفتن هفت پنالتی نقش عمده‌ای در قهرمانی تیمش داشت، امشب هم در دیدار پایانی جام حذفی خوش درخشید و کاری کرد تا تیمش یک جام دیگر به‌دست بیاورد.

پورتو پس از اینکه با تک‌گل مهدی طارمی و برتری به رختکن رفت، نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و نزدیک بود در دقیقه ۴۹ باز هم با حرکت ستاره ایرانی خود به گل دوم دست پیدا کند که این بار شوت این مهاجم تبدیل به گل نشد و ضربه او را دروازه‌بان توندلا با یک واکنش تماشایی دفع کرد.

طارمی در دقیقه ۵۲ یک پاس دیدنی به محوطه جریمه توندلا فرستاد که مدافعان حریف آن را دفع کردند ولی ثانیه‌های بعد همان توپ حرکات تماشایی و تمرین شده بازیکنان پورتو، با پاس په‌په و ضربه ویتینیا گل دوم را به همراه داشت تا این تیم نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود.

مهاجم ایرانی پورتو که فرصت‌های خوبی در این مسابقه به‌دست می‌آورد، در دقیقه ۶۳ می‌توانست گل دوم خود را بزند که این بار هم شوت او در چارچوب نبود و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه توندلا به بیرون رفت.

تیم فوتبال پورتو هشت روز پس از برپایی جشن قهرمانی در دیدار پایانی لیگ برتر پرتغال، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استادیوم ناسیونال شهر اویراس، مسابقه فینال جام حذفی این کشور را مقابل توندلا، تیمی که امسال از لیگ برتر پرتغال سقوط کرده بود، انجام داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید