مهدی طارمی| خواستگاری عجیب مهدی طارمی

مهدی طارمی از دختر پرتغالی خواستگاری کرد

مهدی طارمی ستاره گل زن ایرانی از ایران رفت.

مهدی طارمی از دختر پرتغالی خواستگاری کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی طارمی، لژیونر فوتبال کشورمان عملکرد فوق العاده‌ای در تیم پورتو پرتغال داشته و او در سی امین قهرمانی این تیم  در لیگ برتر پرتغال نقش پررنگی ایفا کرده است.

علاوه بر این، گل قیچی برگردان طارمی برابر تیم چلسی در بین ۳ نامزد جایزه پوشکاش قرار گرفت، اما طارمی در رقابت با ۲ فوتبالیست دیگر نتوانست این جایزه را کسب کند و لاملا موفق به کسب این جایزه شد. موفقیت‌های طارمی به همین جا ختم نشده است و او  با ۲۱ گل زده در ۲۳۴۳ دقیقه در رده چهاردهم برترین گلزنان لیگ‌های معتبر اروپا قرار گرفت. اگرچه طارمی در پایان فصل نتوانست عنوان "سلطان پاس گل" لیگ پرتغال را به دست آورد، اما براساس تجزیه و تحلیل‌های سایت گل پوینت، این بازیکن با ۱۲ پاس گل و امتیاز ۱۰.۲ صدرنشین "پاس گل مورد انتظار" قرار گرفت.

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه «ریزه اسپورت» ترکیه رفت اما با حمایت عابر بانک حسین هدایتی و دریافت 1/5 میلیارد تومان به پرسپولیس بازگشت. در نهایت با مسئولان پرسپولیس هم سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید و به الغرافه (قطر) رفت.

مهدی از سال 1397 تا 1398 در تیم «الغرافه» 43 بازی به میدان رفت و 22 گل نیز بثمر رساند تا اینکه سال 1398 به باشگاه فوتبال «ریو آوه» پرتغال پیوست. یک سال درخشانی را در تیم ریوه آوه گذراند و در 37 بازی موفق به زدن 21 گل شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید