مهدی طارمی| عکس خفن مهدی طارمی

مهدی طارمی در باشگاه جدید دیده شد| قرارداد طارمی با پورتو تمام شد

مهدی طارمی از قطر تا پرتغال، مقصد بعدی مهدی طارمی کجاست؟

مهدی طارمی در باشگاه جدید دیده شد| قرارداد طارمی با پورتو تمام شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی طارمی در طول این فصل همیشه یکی از بازیکنان برجسته تیمش و البته فوتبال پرتغال بود. 

وقتی مقاله‌ای در یکی از روزنامه‌های  نزدیک به اسپورتینگ منتشر شد و این بازیکن ایرانی را «مار خوش خط و خال» خواند که وظیفه گرفتن پنالتی را برعهده دارد، پینتو دا کوستا، رییس باشگاه پورتو، به دفاع از او برخاسته و گفت:«بعضی افراد او را مار خوش خط و خال خطاب می‌کنند، شاید طارمی چنین فردی باشد اما او مارمولک خوش خط و خال و خاصی است چون این باعث عصبانیت دیگران می‌شود، خصوصا وقتی چنین واکنش‌های نژادپرستانه‌ای را برمی‌انگیزد که همه ما به خوبی آن را تشخیص می‌دهیم. هیچکس هیچ کار اشتباهی انجام نداده اما شما به همین روند ادامه داده و به هرکسی که می‌خواهید توهین می‌کنید.»

از نظر بسیاری این بازیکن در دیدارهای متفاوت تمارض کرده یا داوران را وادار کرده که برای تیمش پنالتی بگیرند اما از نظر جمعی دیگر، او قربانی کمپین‌هایی بوده که علیه این بازیکن و تیمش شکل گرفته است. 

در نهایت شرایط برای او و پورتو چندان تفاوتی نداشته و آنها توانستند با یک دبل دیگر فصل را به پایان برسانند. او در این فصل رشد بسیاری داشت، خصوصا در نیم فصل دوم بدون لوئیس دیاز که پستش تا حدودی تغییر کرد و حضورش در پست‌های دفاعی‌تر برای جستجوی فضای بین خطوط باعث شد که عملکرد بهتری داشته باشد. 

دیدگاه خود را ارسال کنید