حسام نواب صفوی| حواشی حسام نواب صفوی

شرط ازدواج حسام نواب صفوی | حسام نواب صفوی به دنبال کیس مناسب

حسام نواب صفوی از استایل مورد علاقه اش درمورد خانم ها می گوید. او می گوید که در آینده ی نزدیک قصد ازدواج دارد.

شرط ازدواج حسام نواب صفوی | حسام نواب صفوی به دنبال کیس مناسب
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال 1353 در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد. حسام نواب صفوی بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده. هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند، دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد، در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت.

 سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد. از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده واحساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت. اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد.

سید حسام الدین نواب صفوی ، در محله میرداماد تهران بدنیا آمد ، پدرش قاضی دادگستری بوده که بعد از بازنشستگی مشغول وکالت تا اینکه سال 88 درگذشت.

دوره های بازیگری را در کلاس های مرحوم حمید سمندریان گذراند و از همانجا وقتی 22 ساله بود به سریال بازگشت به خانه در سال 1375 معرفی شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید