مهراوه شریفی نیا| اینستاگرام مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا با استایل ژولیده | وضع بد روحی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا چند روز پیش عکس خودش با مدل مو ژولیده و نامرتب به اشتراک گذاشت. مخاطبانش نگران اوضاع روحی او هستند.

مهراوه شریفی نیا با استایل ژولیده | وضع بد روحی مهراوه شریفی نیا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهراوه فرزند اول خانواده شریفی‌نیا اسـت. پنج ساله بود کـه خواهرش ملیکا «۲۱ آبان ۶۵» بدنیا آمد و خواهرش ملیکا ۵ سال از او کوچک‌تر اسـت و اوایل سال ١٣٨۶ ازدواج کرد و این در حالی اسـت کـه مهراوه هنوز مجرد اسـت .بازی و چهره او شباهت‌های بسیاری بـه مادرش دارد. در دوران کودکى بسیار خوش‌ اخلاق و خندان بود. از دوازده سالگى پیانو می‌زد.

مهراوه شریفی نیا در فیلم "زیر پوست شهر" رخشان بنی اعتماد، نقش دوست باران کوثری را بازی کرد.مهراوه شریفی نیا همان دختر عاصی که به خاطر آزار برادرش از خانه فرار کرد و... شاید این اولین حضور جدی مهراوه به عنوان بازیگر حرفه ای به شمار رود. بعد از این فیلم مهراوه شریفی نیا در دو فیلم سینمایی دیگر به نام های دختری به نام تندر و به من نگاه کن (1381-شهرام اسدی) بازی کرد.اما بدون شک اوج بازی مهراوه شریفی نیا در سریال زیبای ساعت شنی است. 

مهراوه شریفی نیا به جز کارهای سینمایی در سریال ها و مجموعه های بسیار زیبایی هم بازی کرده است. مهراوه شریفی نیا در ۸ سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال ۱۳۶۸ است.

دیدگاه خود را ارسال کنید