ایرج طهماسب| حواشی ایرج طهماسب

جایزه تقدیر از اکبر عبدی توسط ایرج طهماسب| نقد کوبنده ایرج طهماسب+فیلم

ایرج طهماسب در جشنواره بزرگ منتقدان سینما از اکبر عبدی تقدیر و تشکر کرد.

جایزه تقدیر از اکبر عبدی توسط ایرج طهماسب| نقد کوبنده ایرج طهماسب+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ایرج طهماسب با اهدا جایزه بزرگ ترین منتقد سینما به اکبر عبدی و تقدیر از او، در ادامه مراسم علاوه بر یاد کردن اساتید و بزرگان سینما ایران، از وضعیت بد مالی و سلامتی پیشکسوتان سینما سخن گفت و خواستار رسیدگی مسئولان شد. ایرج طهماسب سال هاست که در صنعت اجرا و تهیه کنندگی برنامه کودک فعالیت دارد.

 

 

ایرج طهماسب مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران است.

ایرج طهماسب فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌ اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری چون مهمونی، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش ها، دختر شیرینی ‌فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری ‌اش دارد.

ایرج طهماسب همچنین در مجموعه‌ های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی به نقش‌ آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ ها و مجموعه‌ های خود دارد. ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه منتشر کرد. وی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس است.

دیدگاه خود را ارسال کنید