اخبار سلبریتی| رویا نونهالی

آواز خوانی رویا نونهالی+فیلم

فیلم اجرای موسیقی محلی شمالی رویا نونهالی با واکنش خوب مخاطبان رو به رو شد. رویا نونهالی درحال حفظ رسم و رسوم و اصالت شمالی اش می باشد.

آواز خوانی رویا نونهالی+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رویا نونهالی متولد 1341 می باشد. رویا نونهالی در دوره عصر جدید به عنوان داور فعالیت داشتند. رویا نونهالی دانش آموخته دانشکده هنر ها دانشگاه تهران می باشد. همسر رویا نونهالی، نیز در عرصه هنر فعالیت می کند. رویا نونهالی یک دختر به نام خاتون دارد.

رویا نونهالی در مراسمی موسیقی محلی شمالی را اجرا کرد. رویا نونهالی در این اجرا به همراه گروه بزرگ موسیقی اصالت شمالی اش را برای بار دیگر به نمایش گذاشت که با نطر بسیار موافق کاربران و مخاطبانش رو به رو شد.


 

بیوگرافی رویا نونهالی

رویا نونهالی (متولد 24 بهمن 1341 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند. رویا نونهالی چهار خواهر دارد و پدرش سال 91 درگذشت.

وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می‌گردد.

رویا نونهالی

 

زندگی هنری رویا نونهالی

او در مدرسه ژاندارک تهران تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه؛ و لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

نونهالی اولین بازیگر زنی است که بلافاصله بعد از ورودش به سینما در سال ۱۳۶۷ سیمرغ بلورین از هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم عروسی خوبان از آن خود کرد و هم چنین برای یک بازی کوتاه و نگاه پر معنایش در فیلم خانه‌ای روی آب دوباره سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای که با شعار سینمای اخلاق و به همت حوزه تهران برگزار گشت؛ از رؤیا نونهالی به عنوان با اخلاق‌ترین بازیگر زن تقدیر و قدردانی شد. نونهالی را بیشتر در تلویزیون با نقش ناتاشا در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده می‌شناسند.

رویا نونهالی

 

وی سال ۱۳۹۵جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود. رویا نونهالی این روزها به عنوان یکی از ۴ داور در برنامه استعدادیابی عصرجدید حضور دارد، این در حالیست که انتقاد های فراوانی به قضاوت وی در این برنامه می شود.

رویا نونهالی در اینستاگرام نیز به تازگی مشغول به فعالیت شده و بیش از ۲۸۰ هزار دنبال کننده دارد. در سال 1381 وقتی 40 ساله بود اولین تجربه خود را با سریال پلیسی خواب و بیدار مهدی فخیم زاده شروع کرد که با همین کار در نقش ناتاشا بسیار مشهور شد. 

رویا نونهالی

 

رویا نونهالی در اوایل دهه هفتاد با رامین حیدری فاروقی مستند ساز مطرح ایرانی ازدواج کرد. همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 می باشد، رویا نونهالی و همسرش صاحب دختری بنام خاتون می‌باشند.

رؤیا نونهالی (زادهٔ ۲۴ بهمن ۱۳۴۱) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. او تحصیل کرده مدرسه ژاندارک تهران و مسلط به زبان‌های فرانسه و انگلیسی است.

رویا نونهالی در سریال شهرزاد ایفاگر نقش خواهر بزرگ آقا بود. زنی که عشقی آتشین را از دوران جوانی تا میانسالی با خود حمل کرده و برای فراموش کردنش خانه پدری را ترک کرده است. عشقی که بزرگ آقا مانع تحقق آن شده بود.

رویا نونهالی

 

رویا نونهالی رکورد دار کسب تندیس حافظ تحت عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است و در سال ۱۳۹۵ جزو داوران بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و از اعضای هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی بوده ‌است و در فصل قبلی عصر جدید هم جزو داوران این برنامه بوده است. 

رویا نونهالی

 

همسر رویا نونهالی

آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش می باشند بیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند. 

رویا نونهالی

 

حواشی عصر جدید

رویا نونهالی در پست اینستاگرام اش درمورد رفتن از صندلی داوری از عصر جدید گفت:«ما از این برنامه جذاب و بسیار به درد بخور در ظاهر دور می‌مانیم اما با پیوستن به تماشاگران به شما نزدیکتر خواهیم بود و بدون غم و تنش قضاوت به شما نزدیک خواهیم بود. این برنامه یک تحربه کامل برایم بود» پ

فعالیت هنری رویا نونهالی از سال 1362 با بازیگری در تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال 1366 با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی و بازی در تلویزیون سال 1381 با مجموعه «خواب و بیدار» آغاز شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید