رویا نونهالی| حواشی رویا نونهالی

انتشار فیلم جنجالی رویا نونهالی در یک موزیک ویدئو شجریان+فیلم

فاصله گرفتن رویا نونهالی از پرده سینما تا بازی کردن در یک موزیک ویدئو. رویا نونهالی در سن 50 سالگی در یک موزیک ویدئو مشغول به فعالیت می شود.

انتشار فیلم جنجالی رویا نونهالی در یک موزیک ویدئو شجریان+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

با منتشر شدن موزیک ویدئو موسیقی گاه فراموشی همایون شجریان در اینستاگرام سر و صدا به پا کرد. رویا نونهالی در موزیک ویدئو هنرنمایی می کند. نظرات کاربران فضا مجازی ضد و نقیض بوده است. 

رویا نونهالی در مدرسه ژاندارک تهران تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه؛ و لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. نونهالی اولین بازیگر زنی است که بلافاصله بعد از ورودش به سینما در سال ۱۳۶۷ سیمرغ بلورین از هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم عروسی خوبان از آن خود کرد و هم چنین برای یک بازی کوتاه و نگاه پر معنایش در فیلم خانه‌ای روی آب دوباره سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای که با شعار سینمای اخلاق و به همت حوزه تهران برگزار گشت؛ از رؤیا نونهالی به عنوان با اخلاق‌ترین بازیگر زن تقدیر و قدردانی شد. نونهالی را بیشتر در تلویزیون با نقش ناتاشا در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده می‌شناسند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید