اخبار سلبریتی| ازدواج مهدی طارمی

مهدی طارمی با دختر تاجر ازدواج کرد | تازه عروس مهدی طارمی کیست؟

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند.

مهدی طارمی با دختر تاجر ازدواج کرد | تازه عروس مهدی طارمی کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی طارمی یکی از بازیکن های سابق تیم ملی بود. مهدی طارمی در لیگ برتر اروپا شرکت کرد. مهدی طارمی اصالتا بوشهری است. مهدی طارمی بعد از خروج از تیم ملی و باشگاه پرپولیس به پرتغال پیوست. مهدی طارمی در برابر لوناردو بازی کرد.

مهدی طارمی

 

مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

مهدی طارمی

 

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس در الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. طارمی در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال ۲۰۲۱ شد.

مهدی طارمی

 

طارمی در ردهٔ ملی از سال ۱۳۹۴ به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از بازیکنان کلیدی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت. طارمی در حال حاضر یکی از بهترین مهاجم‌های ۱۰ لیگ برتر اروپایی است.

او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد. 

مهدی طارمی

 

پدرم «علیشاه طارمی» یک بازیکن دفاع وسط بود که هم دوره هایش از بازی های خوب او تمجید می کنند و من با تشویق ایشان به سمت فوتبال رفتم. در آن سال ها که هم سن و سالهای من سوار بر لنح و به صیادی می رفتند ، من در هوای گرم بوشهر در زمین های خاکی فوتبال تمرین می کرد. 

نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ 2 آذر 1393 و در 79مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ 2–1 به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

مهدی طارمی

 

فعالیت های جدی مهدی طارمی

او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند. او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

از سال ۹۳ با معرفی علی دایی رسما به مدت دو سال به تیم پرسپولیس پیوست و با زدن 55 گل در باشگاه قرمز پوشان به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه معرفی شد و دو بار عنوان آقای گل را به خود اختصاص داده است.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ و خوشحالی خاص‌اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه «ریزه اسپورت» ترکیه رفت اما با حمایت عابر بانک حسین هدایتی و دریافت 1/5 میلیارد تومان به پرسپولیس بازگشت.

در نهایت با مسئولان پرسپولیس هم سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید و به الغرافه (قطر) رفت.

دیدگاه خود را ارسال کنید