اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها|فیلم لورفته از هدیه تهرانی در دورهمی دوستانه| ببینید

فیلم عجیب منتشر شده از هدیه تهرانی در دورهمی دوستانه | ببینید

فیلم افشا شده از هدیه تهرانی در حال مسابقه طناب کشی در گروه دوستانه در اینستاگرام ترکاند.

فیلم عجیب منتشر شده از هدیه تهرانی در دورهمی دوستانه | ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

هدیه تهرانی بازیگر مطرح زن ایرانی می باشد. هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 می باشد. هدیه تهرانی همانطور که از فامیلی اش گویا ست متولد تهران می باشد. هدیه تهرانی هنرپیشه و عکاس می باشد. هدیه تهرانی برنده دو سمیرغ بلورین شده است.

بیوگرافی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۱)، هنرپیشه و عکاس ایرانی است. او برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری است.

هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 در تهران می باشد. وی علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. هدیه تهرانی جز بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد.

هدیه تهرانی

فعالیت هنری هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او نخست برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جایش را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. او برای نقش آفرینی‌ در چهارشنبه سوری موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد، مجله همشهری جوان، پس از مهناز افشار او را دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی نامید. 

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در دنیا ورزش

هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. این انتصاب با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد ولی از سوی مسئولین فدراسیون ووشو اعلام شد که وی سابقه مربی‌گری این رشته ورزشی را دارد.

هدیه تهرانی

زندگی خصوصی هدیه تهرانی

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است. همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

هدیه تهرانی( متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه سینمای ایران است. هدیه تهرانی هنرپیشه کشور ایران در یک خانواده ی اهل گرگان به دنیا آمده است. وی دارای مدرک دیپلم میباشد و تحصیلات اکادمیک ندارد، پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی با خانواده ی میرزایی که از گرگانیان اصیل بودند ازدواج میکند. پدر هدیه تهرانی به گفته خود فیلم های بسیاری دیده و همیشه دخترش هدیه را با خود به سینما می برده است. وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد.

هدیه تهرانی

 

فیلم شناسی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی هنرپیشه سینمای ایران متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران است که از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سلطان فعالیت خود را آغاز نمود.

او در زمینه عکاسی نیز فعالیت دارد. تهرانی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می ‌باشد. مسعود کیمیایی نخستین بار او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و بدین ترتیب هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت.

یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانه سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیاد ماندنی او در چهارشنبه سوری بود.

از دیگر آثار او می توان به روزهای نارنجی، دوئت، هم گناه، مسخره باز، قلب یخی، آشغال های دوست داشتنی، بدون تاریخ بدون امضاء، کاغذ بی خط، هفت دقیقه تا پاییز و عادت نمی‌کنیم اشاره کرد.

هدیه تهرانی

دیدگاه خود را ارسال کنید