بابک جهانبخش | ازدواج بابک جهانبخش

ماجرا دسیسه مرگ همسر سابق بابک جهانبخش

علت مرگ همسر سابق بابک جهانبخش کشف شد.

ماجرا دسیسه مرگ همسر سابق بابک جهانبخش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

آشنایی بابک جهانبخش با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد . 

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای او علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است. پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

او از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کردو با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند و در دوره های موسیقی ایران شرکت کرد.

ماجرای طلاق جهانبخش از همسر اولش اعلام نشد او در روزهای پایانی آذر ماه 96 با انتشار عکسی خبر از ازدواج دوم خود داد، همسر دوم او خانم پریا پرتوی فرد طراح و مدل لباس می باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید