وام 300 میلیونی | جزییات وام 300 میلیونی | آخرین خبر از وام 300 میلیونی

وام 300 میلیونی بانک تجارت، در راه است | خبر خوش بانک تجارت با پرداخت وام 300 میلیونی

طرح تسهیلاتی پویا یکی از طرح‌هایی است که بانک تجارت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه می‌دهد.

وام 300 میلیونی بانک تجارت، در راه است | خبر خوش بانک تجارت با پرداخت وام 300 میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بانک تجارت برای رفاه حال مشترینانش، وام 300 میلیونی پرداخت میکند. بانک تجارت تسهیلات وام 300 میلیونی را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود اراعه میدهد. وام 300 میلیونی پس از بررسی شرایط پرداخت میشود. مشتریان باید شرایط دریافت وام 300 میلیونی را داشته باشند. در ادامه جزییات وام 300 میلیونی بانک تجارت را بخوانید. 

وام 300 میلیونی

وام 300 میلیونی به چه چیز احتیاج دارد؟ 

این وام نقدی ۳۰۰ میلیون تومانی به معدل حساب احتیاج دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این طرح، بانک تجارت به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا سقف ۴۰۰ درصد میانگین حساب آنها وام پرداخت می‌کند.

افرادی که خواهان این تسهیلات بانک تجارت هستند باید در یکی از شعب آن، حساب جاری یا کوتاه‌مدت داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت وام طرح پویا هستند حداقل باید یک ماه از زمان افتتاح سپرده آنها در بانک تجارت بگذرد. وام این طرح در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. دریافت این میزان تسهیلات به سند ملکی احتیاج دارد.

حداکثر میزان این وام برای مشتریان حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است. مشتریان با توجه به میزان وام و سود آن امکان پرداخت اقساط را در ۱۲ تا ۳۶ ماه دارند. نرخ این تسهیلات ۱۵ درصد است.

با در نظر گرفتن مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه و سود ۱۵درصد، میزان اقساط این وام ۱۰ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۹۹ تومان خواهد بود.

 دریافت وام 300 میلیونی

بر اساس این گزارش،در طرح وام فوری بانک تجارت مشتریان می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت، هم‌زمان با دریافت سود سپرده خود، از تسهیلات در نظر گرفته‌شده طرح آنی نیز استفاده کنید. تسهیلات آنی به پشتوانه حساب سپرده شما و با نرخ سود کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی (بین ۴ الی ۱۸ درصد) قابل دریافت است. در صورت تمایل و افتتاح حساب در بانک تجارت، تسهیلات آنی ۲۴ ساعت پس از افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری و تکمیل مدارک به شما پرداخت خواهد شد.

سقف تسهیلات فوری با پرداخت وام 300 میلیونی

بر اساس اعلام بانک تجارت، سقف مبلغی که مشتری می‌تواند در طرح تسهیبلات آنی (وام سریع بدون ضامن) دریافت کند، ۳ میلیارد ریال ( ۳۰۰ میلیون تومان) است. در این طرح میزان تسهیلات متناسب با میزان سپرده‌گذاری، سود سپرده و تسهیلات و مدت‌زمان قرارداد تعیین می‌شود که به انتخاب مشتری خواهد بود. ضریب تسهیلات در این طرح بین ۶۰ تا ۸۵ درصد مبلغ سپرده متغیر خواهد بود ( مثلا در صورت سپرده گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی می توانید بین ۶۰ الی ۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید) که در قالب سه نوع سپرده با نرخ سود ۵، ۱۰ و ۱۵ درصدی (سودی که به سپرده شما تعلق می گیرد) پرداخت می‌شود.

سود، میزان و اقساط این تسهیلات به انتخاب مشتری است

در طرح تسهیلاتی آنی بانک تجارت، میزان تسهیلات، نرخ سود و تعداد اقساط بر عهده خود مشتری خواهد بود. در واقع مشتری با تعیین نوع سپرده‌ای که در بانک تجارت افتتاح می‌کند، میزان سود و اقساط تسهیلات خود را کاهش یا افزایش می‌دهد. مدت‌زمان بازپرداخت اقساط به‌منزله مدت‌زمان قرارداد سپرده مشتری نیز خواهد بود و تا زمان تسویه تسهیلات امکان بسته شدن سپرده وجود نخواهد داشت.

وام فوری با افتتاح سپرده ۵ درصدی

در این طرح حساب سپرده بلندمدت مشتری با نرخ سود ۵ درصدی افتتاح می‌شود و تسهیلات با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه که به انتخاب مشتری خواهد بود، پرداخت می‌شود. سقف تسهیلات این طرح ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود که با نرخ سود ۴ تا ۷ درصدی و با ضریب تسهیلات ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده به مشتری تعلق می گیرد.

مدت قرارداد (اقساط) سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۴ درصد ۷۵ درصد سپرده
۱۲ ماه ۷ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده
۳۶ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده
۳۶ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده

 

 

 

 

 

 

تسهیلات آنی تجارت با  افتتاح سپرده ۱۰ درصدی

در این طرح مشتری حساب سپرده بلندمدت با نرخ سود ۱۰ درصدی افتتاح می‌کند و تسهیلات با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه که به انتخاب خود مشتری است، پرداخت خواهد شد. سقف تسهیلات این طرح ۲۵۰ میلیون تومان تعیین‌شده است که با نرخ سود ۱۰ تا ۱۳ درصدی و با ضریب تسهیلات ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده به مشتری پرداخت می‌شود.

مدت قرارداد (اقساط) سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۱۰ درصد ۷۵ درصد سپرده
۱۲ ماه ۱۳ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده
۳۶ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده
۳۶ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده

 

 

 

 

 

 

تسهیلات فوری بانک تجارت با سپرده ۱۵ درصدی

در این طرح حساب سپرده بلندمدت مشتری با نرخ سود ۱۵ درصدی افتتاح می‌شود و تسهیلات با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه است که به انتخاب خود مشتری خواهد بود. سقف تسهیلات این طرح ۲۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصدی تعیین‌شده است. در این طرح ضریب تسهیلات ۶۰ تا ۷۰ درصد میزان سپرده به مشتری پرداخت می‌شود.

مدت قرارداد (اقساط) سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۱۸ درصد ۶۰ درصد
۲۴ ماه ۱۸ درصد ۶۵ درصد
۳۶ ماه ۱۸ درصد ۷۰ درصد

 

 

 

 

امتیاز وام خود را واگذار کنید

یکی از امتیازات خوب این طرح این است که ، شما این امکان را دارید که امتیاز دریافت تسهیلات خود را از طریق تهاتر غیرمستقیم به فرد دیگری واگذار کنید.  مثلا شما در بانک سپرده دارید و یکی از بستگان و یا دوستان نزدیک شما به وام نیاز دارد ٬ در این صورت شما می توانید امتیاز وام خود را به شخص ثالث واگذار کنید.در صورت واگذاری امتیاز تسهیلات، سپرده‌گذار باید به‌عنوان ضامن و متعهد، ذیل قراردادهای تنظیمی با تسهیلات گیرنده را امضا کرده و متعهد و ملزم به اجرای آن خواهد بود.

نکات قابل توجه  سپرده‌گذاری در طرح تسهیلاتی آنی بانک تجارت

۱-ابطال سپرده قبل از سررسید تسهیلات منوط به تسویه کامل قرارداد است و نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها با احتساب ۵% کاهش از زمان افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری محاسبه مجدد و تعدیل می‌شود.

۲- سپرده‌های تودیعی طرح باید تا پایان مدت قرارداد تسهیلات، با نرخ زمان افتتاح سپرده تمدید شوند.

۳- سپرده‌های تودیعی موضوع طرح مشمول سود قطعی پایان دوره نمی‌شوند.

۴- در صورت عدم بازپرداخت ۳ قسط متوالی نسبت به ابطال سپرده تودیعی و تسویه کل بدهی قبل از سررسید اقدام می‌شود (با اخذ سود قسط جاری و ۱۰% از فرع اقساط آتی).

دیدگاه خود را ارسال کنید