اخبار ورزشی| جدیدترین اخبار ورزشی|فوری: خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال جدی شد؟

فوری: خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال جدی شد؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم، گفت: اینها شایعه و این اخبار به دور از واقعیت است.

فوری: خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال جدی شد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

«محمد مومنی » روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به حادثه تلخ متروپل آبادان که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، اظهار داشت: این حادثه برای ایران تلخ و دردناک بود؛ اتفاقی که قلب همه ما را شکست و جا دارد به عنوان عضوی از باشگاه استقلال این مصیبت را به مردم ایران تسلیت بگویم.

وی در ادامه در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر افزود: استقلال در لیگ بیست‌ویکم به آنچه لیاقت و استحاقش را داشت رسید و توانست با قرار گرفتن در رتبه اول لیگ، شادی را برای هواداران پر شور خود به ارمغان آورد. قهرمانی شیرین‌ترین و زیباترین اتفاق برای هوادارانی بود که سال‌ها طعم موفقیت را نچشیده و برای شادی و قهرمانی تیم محبوبشان لحظه‌شماری می‌کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اقتدار استقلال در قهرمانی بود. این اقتدار عیان بود و عوامل زیادی در قهرمانی استقلال نقش داشت. مدیریت درست و اصولی، کادر فنی، بازیکنان، حمایت هواداران عواملی بودند که باعث شدند تا قهرمانی شکل گرفته و به آن چیزی که شایسته‌اش بودیم، برسیم.

مومنی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال فراهم کردن بستری مناسب برای موفقیت استقلال بود؛ هر فردی که در این جایگاه قرار گرفته بود براساس تجربه و تخصصی که داشت وظایفش را انجام داد؛ نتایج استقلال با فرهاد مجیدی اینقدر خوب و درخشان بود که فقط باعث شد هیئت مدیره از تیم حمایت کرده و کمک کنیم تا روند موفقیت ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید