سرقت |فوری: سرقت مسلحانه از طلافروشی تهران

فوری: سرقت مسلحانه از طلافروشی تهران

سرهنگ علی صباحی درباره جزئیات سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در خانی‌آباد گفت: این افراد قصد داشتند تا به وسیله پتک اقدام به تخریب ویترین طلافروشی و سرقت از آن کنند و به همین دلیل نیز پتک را به همراه داشتند.

فوری: سرقت مسلحانه از طلافروشی تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اعلام خبر سرقت مسلحانه ناکام از یک طلافروشی در جنوب تهران، جزئیات آن را شرح داد.

سرهنگ علی صباحی در این‌باره گفت:‌حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه شب، خبر سرقت از یک طلافروشی در محله خانی آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با توجه به نوع گزارش، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران کلانتری در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه دو سارق مسلح در همان محل از سوی پلیس دستگیر شدند، گفت: این افراد با یک قبضه کلاشینکف و یک پتک به این طلافروشی در محله خانی آباد رفته و قصد سرقت از این طلافروشی را داشتند که با سرعت عمل پلیس ناکام مانده و دستگیر شدند. یکی از این سارقان مسلح اقدام به تیراندازی نیز کرده بود که درپی آن دو تن دچار مصدومیت شدند. این افراد بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارند.

صباحی درباره چرایی حمل پتک از سوی این سارقان نیز گفت:‌ این افراد قصد داشتند تا به وسیله پتک اقدام به تخریب ویترین طلافروشی و سرقت از آن کنند و به همین دلیل نیز پتک را به همراه داشتند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلس پایتخت با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از دو متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفـت: در حال حاضر پرونده این افراد به پلیس آگاهی منتقل شده و جزئیات آن از سوی کارآگاهان در حال بررسی است. در همین راستا نیز نتایج تحقیقات تکمیلی از این افراد اعلام خواهد شد.

صباحی درباره اینکه آیا در این حادثه ماموران دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند یا خیر گفت: دو فرد آسیب دیده در این سرقت مسلحانه مامور نبودند. اما ماموران پلیس با شجاعت برای دستگیری این افراد وارد عمل شده آنها را دستگیر کردند.

دیدگاه خود را ارسال کنید