تیم ملی به مصاف اروگوئه نمی‌رود

تیم ملی بازی دوستانه ندارد‌ | لغو بازی تیم ملی و اروگوئه

تیم ملی فوتبال ایران که برای مسابقات جام جهانی در حال آماده سازی است، به دلیل مسافت طولانی پیشنهاد دیدار با اروگوئه را به طور رسمی رد کرد.

تیم ملی بازی دوستانه ندارد‌ | لغو بازی تیم ملی و اروگوئه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

با توجه به زمان پیشنهادی دیدار با اروگوئه که 21 خرداد اعلام شده بود و مسیر طولانی پروازی از خاورمیانه تا مونته‌ویدئو، پایتخت اروگوئه که در جنوب قاره آمریکای جنوبی قرار دارد، دراگان اسکوچیچ از حضور تیمش در این دیدار استقبال نکرده است و از انجام این مسابقه انصراف داد.

تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان یکی از نخستین تیم‌های صعودکننده به جام جهانی قطر به شمار می‌رود،به تازگی با لغو دیدار برابر تیم ملی فوتبال کانادا مواجه شده بود و اکنون معضلی به نام بازی دوستانه را مقابل خود می‌بیند.هدایت تیم ملی ایران را دراگان اسکوچیچ مربی اهل کرواسی به عهده دارد و به تازگی بازیکنان منتخب خود را برای برگزاری اردو در کشور قطر فراخوانده است.

تیم ملی

دراگان اسکوچیچ (کرواتی: Dragan Skočić; متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۸ در رییکا) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل کرواسی است. وی از ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت.او در فوتبال باشگاهی ایران سابقهٔ سرمربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی؛ فولاد خوزستان؛ خونه به خونه و صنعت نفت آبادان را دارد.دراگان اسکوچیچ کروات ، 52 ساله ، دارای همسر و دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر می باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 باید به مصاف تیم‌های ملی فوتبال آمریکا، انگلستان و برنده پلی آف اروپا برود که حضور این تیمها در گروه بر جذابیت مسابقات پیش روی ایران افزوده است که لازم است برای آن اردوهای آماده سازی مناسبی تدارک دیده شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید