اخبار سلبریتی | عادل فردوسی پور | حواشی عادل فردوسی پور

سورپرایز عادل فردوسی پور برای هوادارانش | مهمان بعدی عادل کیست؟

تصاویری از آخرین برداشت برنامه فوتبال 120 به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در اینستاگرام منتشر شد.

سورپرایز عادل فردوسی پور برای هوادارانش | مهمان بعدی عادل کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عادل فردوسی پور دانش آموخته مدیریت در دانشگاه سلام است. عادل فردوسی پور استاد دانشگاه تهران می باشد. عادل فردوسی پور او سال ها مجری و خبرنگار بخش ورزشی فوتبال بود. عادل فردوسی پور مجری پر طرفدار ترین برنامه ورزشی در تاریخ تلویزیون بود. عادل فردوسی پور با بازگششت دوباره اش به عرصه تلویزیون طرفدارانش را خوشحال کرد.

عادل فردوسی پور

حواشی جدید عادل فردوسی پور

همزمان با پایان فصل دهم از برنامه «فوتبال ۱۲۰» به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور، تصاویری از پشت صحنه این برنامه منتشر شد.

 فصل دهم برنامه «فوتبال ۱۲۰»، همزمان با پایان فصل فوتبالی اروپا، در تاریخ ششم خرداد ماه در شبکه ورزش به‌ پایان رسید. آخرین قسمت از برنامه فوتبال «فوتبال ۱۲۰» با موضوع لژیونرها روی آنتن رفت که پایانی برای فصل دهم بود.

عادل فردوسی پور

آخرین پخش این فصل از فوتبال ۱۲۰ به روز جمعه، ششم خرداد ماه برمی گردد. پخش دهمین فصل از این برنامه که همانند گذشته به بررسی اخبار، نتایج و حاشیه های جذاب فوتبال در جهان در ایام برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی مهم در دنیا اختصاص داشت، مطابق سال های قبل مهر ماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود.

فصل دهم از فوتبال ۱۲۰ در حالی به پایان رسید که تا لحظه مخابره این خبر، اعلام رسمی از سوی مسئولان شبکه ورزش مبنی بر ساخت فصل جدید  صورت نگرفته است.

عادل فردوسی پور

این روزها مطالبات جدی از سوی مردم نسبت به بازگشت برخی چهره های محبوب مقابل دوربین های تلویزیون از جمله عادل فردوسی پور به گوش می رسد.

عادل فردوسی پور این روزها برنامه ای تحت عنوان «فوتبال ۳۶۰ درجه» را تولید و پخش می کند که گفت وگو با چهره های فوتبالی را در دستور کار دارد. این برنامه تاکنون با حضور علی دایی در فضای مجازی منتشر شده است. فوتبال۱۲۰ با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور چند سالی است که روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی‌پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی‌ پور متولد 11 مهر 1353 در تهران، مجری ورزشی است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشد.در شهر تهران متولد شده اما اصالتا اهل شهر رفسنجان کرمان می باشد، پدرش مهندس برق بود و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

او درمصاحبه ای از خودش میگوید: علاقه زیادی به نشریات ورزشی داشتم و تمام امید و آرزویم مجله دنیای ورزش یا کیهان ورزشی بود که در دوران نوجوانی و جوانی­ ام هر هفته برای بدست آوردنش کلی تلاش می­کردم.

 

آغاز فعالیت ورزشی عادل فردوسی پور

عادل فعالیت مطبوعاتی خود را از سال 1372 وقتی 19 ساله و دانشجوی ترم سه کارشناسی بود با روزنامه ابرار ورزشی در بخش ترجمه اخبار فوتبال خارجی شروع کرد.

در اواخر سال 1373 پس از چند بار شرکت در آزمون به صدا و سیما راه یافت و با گزارش برنامه های آرشیوی شبکه سه در نیمه شب شروع به کار کرد.

فردوسی پور با گزارش جام جهانی فوتبال 1377 توانست خود را به همه بشناساند و از آن پس بعنوان گزارشگر بازی های زنده و مهم ایران و خارج انتخاب شد. او سپس با مجله سروش جوان، همشهری و روزنامه جام جم نیز شروع به همکاری کرد و البته همچنان گهگاهی برای ماهنامه ورزش انگلستان بنام ورلد ساکر نیز مطلب می نویسد.

او در خرداد ماه 1378 وقتی 25 ساله بود با ایده از یک برنامه ایتالیایی و موافقت مسئولان صدا و سیما برنامه نود را از شبکه سه به روی آنتن برد. این برنامه تخصصی فوتبال او را به شهرت زیادی رساند. هفته نامه نیوزیک از فردوسی پور به عنوان نوزدهمین فرد قدرتمند مشهور در ایران نام برده و مجله ورلد ساکر بخاطر فعالیت های حرفه ای به وی لقب جان ماتسن ایران داده است.

نقصی که موجب معروف شدن عادل فردوسی پور شد

یکی از شاخصه این گزارشگر با سواد که مسلط به زبان انگلیسی است تند حرف زدن اوست که بعضی اوقات به گاف هایی عجیبی هم منتهی می شود. او در این مورد می گوید از بچگی این طور بودم خیلی هم تمرین کردم و بازم دارم تمرین می کنم که این طور نباشم ولی در کل، خیلی تند صحبت می کنم.

دیدگاه خود را ارسال کنید